50561   3637
تاریخ انتشار: 1396/01/26 21:19
نخستین جشنواره دانشجویی سراسری فیلم و عکس موبایلی تابش با شرکت بیش از 335 اثر در دانشگاه شهید چمران اهواز آغاز به کار کرد.

 

 

به گزارش سایت آماج نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا محمدعلی رستمی دبیر این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه افتتاحیه این جشنواره گفت: محورهای اصلی این جشنواره تاب آوری و شکوفایی است که به واکنش افراد نسبت به رویدادهای مهم زندگی مربوط می شود. 
وی افزود: در برخی از حوادث و رویدادهای تلخ ممکن است افراد پس از آن به سمت اعتیاد و یا ناهنجاری های اجتماعی دیگر گرایش پیدا کنند اما برخی دیگر با حرکت های اجتماعی و فرهنگی بر این ناملایمات غلبه می کنند. 
دبیرجشنواره فیلم و عکس تابش ادامه داد: موضوع این جشنواره برای بسیاری از شهروندان جالب توجه بوده و از سراسر کشور برای این جشنواره آثار ارسال شده است. 
وی تصریح کرد: همچنین آسیب های اجتماعی یکی دیگر از محورهای این جشنواره است که در این خصوص نیز آثار با ارزشی به جشنواره ارسال شده است.
رستمی تصریح کرد: در این جشنواره حدود 300 اثر در بخش عکس از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شد که 170 اثر به بخش رقابتی این جشنواره راه یافتند.
وی ادامه داد: همچنین در بخش فیلم 35 اثر از 12 استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
دبیرجشنواره فیلم و عکس تابش گفت: این نخستین بار است که این جشنواره به صورت سراسری در اهواز برگزار می شود و تاکنون نیز به خوبی مورد استقبال دانشجویان و عموم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: دراین جشنواره دو بخش برگزیدگان از نگاه هیات داوران و برگزیدگان از نگاه مخاطبان معرفی می شوند.
نمایشگاه عکس و فیلم دانشجویی تابش نیز از 26 تا 300 فروردین ماه در محل معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز برپا است.

برچسب ها:
جشنواره ؛ فیلم و عکس ؛ اماج ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار