20199   12084
تاریخ انتشار: 1395/02/14 15:44
جانشین ناحیه سپاه پاسداران اسلامی هندیجان گفت:در راستای اشتغال زایی و کار آفرینی به ۸۵نفر از بسیجیان متقاضی شهرستان هندیجان در کل با اعتبارمبلغ بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان با کارمزد ۴درصدی وام پرداخت شده است.

محمد صالح جمالی  سه شنبه ظهر در گفت وگو با خبرنگار آماج نیوز در هندیجان اظهار کرد:حدود ۲۱طرح عمرانی با مدیریت بسیج سازندگی  هندیجان شامل احداث پل روستایی ،تعمیر و بازسازی مساجد روستایی ،ساخت خانم عالم و خانه محروم و سرویس های بهداشتی در مساجد روستاها و طرح بیابان زدایی با اعتبار مبلغ ۲۰۰میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: در طرح هجرت ۱۰مورد شامل زیبا سازی فضای مدارس و باز سازی مساجد و مزار شهدا با مشارکت اداره بهزیستی هندیجان انجام شده است.

جانشین ناحیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هندیجان بابیان احداث سرویس بهداشتی در مناطق محروم روستایی گفت:سرویس بهداشتی به طول ۱۸متر مربع در روستای طلاگه از توابع شهرستان هندیجان به مبلغ هفت میلیون و ۵۰۰هزار تومان احداث شده است. 

جمالی عنوان کرد:در سال ۹۵در طرح محرومیت زدایی با مشارکت اداره کمیته امداد امام خمینی ره هندیجان ۱۵خانه محروم احداث  و مسجد روستای جبر آباد و سرویس های بهداشتی مسجد قدیمی بازار هندیجان با اعتبار مبلغ ۲۰میلیون تومان باز سازی می شود.

وی با اشاره به اهداف اجرای طرح های محرومیت زدایی در هندیجان بیان کرد:بسیج سازندگی طبق فرمایشات رهبری گام های تأثیر گذاری در کار های عمرانی و توسعه اقتصادی انجام داده که از اهداف مهم فراهم شدن امکانات رفاهی و خدمات رسانی مناسب و رفع محرومیت زدایی در مناطق محروم است.

برچسب ها:
وام ؛ بیسجیان ؛ هندیجان ؛ 600 میلیون ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار