180941   1144
تاریخ انتشار: 1397/02/18 22:18
شهردار خرمشهر گفت: مدیریت سازمان اتوبوسرانی خرمشهر برای شفافیت در پرداخت و هزینه‌ها موظف به ارائه اسناد مالی است.

 

 
به گزارش سایت آماج نیوز، داود دارابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، در رابطه با حقوق معوق رانندگان اتوبوسرانی خرمشهر، اظهار کرد: حقوق رانندگان و پرسنل سازمان اتوبوسرانی حداکثر تا فردا پرداخت خواهد شد.

وی عنوان کرد: کارکنان اتوبوسرانی از سنوات قبل طلبکار بودند و حقوق یک ماهه آنها نیز عقب افتاده بود، در حالی که مدیریت سازمان حمل و نقل باید بحث پرداخت حقوق کارگران را مدیریت می‌کرد، چرا که در زمان تصدی بنده مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به این سازمان واریز شد.

شهردار خرمشهر گفت: با توجه به نشستی که با اعضای شورای شهر خرمشهر داشتیم و به منظور تکریم معاش کارمندان مقرر شد که اسناد مالی سازمان اتوبوسرانی بررسی شود.

وی افزود: سازمان اتوبوسرانی در سال گذشته ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کرده است، اما حقوق کارکنان آن عقب افتاده است، در حالی که مبلغ حقوق سالانه این کارکنان ۱/۵ میلیارد تومان است، بر همین اساس برای ایجاد نظم در هزینه‌ها مدیریت سازمان اتوبوسرانی موظف شد که اسناد مالی و هزینه‌های خود را ارائه دهد.

دارابی عنوان کرد: اعضای شورای شهر خرمشهر نسبت به بحث عقب افتادن حقوق کارکنان سازمان اتوبوسرانی و عدم شفافیت در هزینه‌ها ابراز نگرانی کردند.

برچسب ها:
شهردار خرمشهر ؛ حقوق ؛ معوق ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار