1403/07/01 02:12


90695   1118
تاریخ انتشار: 1396/05/10 21:41
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: دهکده ورزشی اندیمشک در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در جهت توسعه خدمات در حوزه ورزش در شهرستان اندیمشک احداث خواهد شد.

 

 

 
به گزارش سایت آماج نیوز، به نقل از  پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، افشین حیدری در شورای اداری اندیمشک که در محل  فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شش کیلومتر جاده تندرستی با هدف توسعه ورزش همگانی در مناطق محروم اندیمشک در راستای توزیع امکانات و استفاده قشر محروم جامعه در این شهرستان، طراحی و در حال اجرا است.

وی با گفت: ورزش در شهرستان اندیمشک یک ارزش مهم بوده و دغدغه‌ای در ارتباط با استقبال شهروندان در زمینه همایش‌های ورزشی خوشبختانه وجود ندارد و همواره شهروندان اندیمشکی از برنامه‌های ورزشی استقبال می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به این که چهار نفر از هشت ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی، اندیمشکی هستند، گفت: استعداد جوانان اندیمشکی در زمینه ورزش مثال زدنی بوده و هر گونه هزینه در امر ورزش در این شهرستان، در کوتاه مدت جواب خواهد داد.

وی گفت: از هر پنج ورزشکار مدال‌آور خوزستان، دو نفر آن ها از ورزشکاران شهرستان اندیمشک هستند. جوانان این شهرستان از با استعدادترین ورزشکاران استان هستند و توسعه زیربنایی ورزش در این جا قطعا اثربخش است.

حیدری با اشاره به بلاتکلیفی پروژه ورزشی سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری شهرستان اندیمشک، عنوان کرد: باتوجه به نگاه مثبت معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در زمینه تکمیل این پروژه، در ابتدای سال آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این سالن خواهیم بود.

وی گفت: دهکده ورزشی اندیمشک در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در جهت توسعه خدمات در حوزه ورزش در شهرستان اندیمشک احداث خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: ورزشکاران اندیمشکی بسیار با استعداد هستند و با توجه به نگاه مثبت ایجاد شده در این شهرستان، مجموعه اداره ورزش و جوانان نیز باید از این فرصت به دست آمده، استفاده کند.



Copy Right 2015 Artmis.ORG