1403/07/01 03:44


60640   963
تاریخ انتشار: 1396/03/18 18:24
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سران قبایل حامی تروریست‌ها در حوزه خلیج فارس باید تنبیه شوند گفت: آمریکا و سران قبایل حوزه خلیج فارس عامل تقویت تروریست‌ها در منطقه هستند.

به گزارش سایت آماج نیوز، عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس خوزستان در اهواز اظهار کرد: جنایتکار وابسته به استکبار جهانی روز گذشته در اقدامی غیرانسانی تعدادی از بیگناهان را به خاک و خون کشیدند تا دل اربابان جاهل و جنایتکار خود را شاد کنند.

وی افزود: جنایتکار تروریست که این روزها با آتش بازی در منطقه و حتی اروپا امنیت مردم بیگناه را نشانه گرفته‌اند از حمایت مالی و لجستیکی گسترده سران کشورهای جاهل و احمق حوزه خلیج فارس برخوردار هستند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون همواره مورد طمع تروریست‌ها و استکبار جهانی بوده و عملیات‌های تروریستی در دهه 60 توسط منافقان خودفروخته نمونه بارزی از مظلومیت مردم ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: تروریست‌ها و ایادی آنها خوب می‌دانند که ایران اسلامی نقطه امنی برای آنها نیست و ملت ایران به این سادگی از خون عزیزان خود نمی‌گذرند و انتقام آنها را از مسببان واقعی خواهند گرفت.

سامری گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند آرامش و امنیت ایران اسلامی را به هم بزند و ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت در منطقه باقی خواهد ماند و ترقه‌بازی‌های دیروز هیچ خللی در اراده مردم ما در مبارزه جدی‌تر و مستحکم‌تر با تروریست‌ها و حامیان خودفروخته آنها ایجاد نخواهد کرد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: تروریست‌ها و سردمداران آنها باید این واقعیت انکارناپذیر را بدانند که انتقام هر قطره خون ریخته شده از آنها گرفته خواهد شد.




Copy Right 2015 Artmis.ORG