1403/07/01 03:28


60637   1491
تاریخ انتشار: 1396/03/11 17:25
استاتدار خوزستان گفت: خوزستان و مسجدسلیمان کار بزرگی برای کشور ایران انجام داد، و اقتصاد کشور از مسجدسلیمان و خوزستان متحول شده و مردم ایران باید سپاسگذار مردم خوزستان باشند.

 

به گزارش سایت آماج نیوز غلام رضا شریعتی در همایش یکصدو نهمین سالروز اکتشاف نفت  در مسجد سلیمان اظهار کرد: خوزستان و مسجدسلیمان کار بزرگی برای کشور ایران انجام داده و اقتصاد کشور از مسجدسلیمان و خوزستان متحول شده و مردم ایران باید سپاسگذار مردم خوزستان باشند.

وی افزود:در بحث ریزگردها مشاهده کردیم که همه ایران برای کمک به مردم خوزستان همراه شدند و دولت هم وظیفه دارد که ابتدا مشکلات استان خوزستان را حل کند و سپس به نقاط دیگر کشور رسیدگی کند چرا که دلارهای نفتی از خوزستان است و بحران های زیست محیطی هم مربوط به این منطقه است.

استاندار خوزستان گفت:در سال ۱۳۹۶ اهتمام جدی به بحث بودجه شده است و ۱۰۷ درصد رشد داشته است و مردم انتظار دارند نتیجه این افزایش بودجه را در پروژه های عمرانی و اشتغال حس کنند.

 

شریعتی ادامه داد:مسئله تامین گاز پتروپالایش مسجدسلیمان با موافقت وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب رفع شده  و برای کلنگ زنی این پروژه که منجبر به شکل گیری یک منطقه ویژه اقتصادی در منطقه زیلایی خواهد شد مشکلی نخواهیم داشت.

 

استاندار خوزستان در پایان  عنوان داشت:درجلسه ای که اخیرا با مدیرعامل شرکت راه آهن کشور داشتم تصمیمات خوبی برای احداث راه آهن مسجدسلیمان به شوشتر و اندیمشک اتخاذ شد که از این راه آهن در آینده برای حمل و نقل کالا در شهرک صنعتی زیلایی نیز استفاده خواهد شد.




Copy Right 2015 Artmis.ORG