1403/06/31 19:00


60594   1603
تاریخ انتشار: 1396/02/23 19:19
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاورد های دولت تدبیر و امید در طول چهار سال گذشته خاطر نشان کرد: منطق و درایت روحانی در جهان زبانزد خاص و عام شد، به طور حتم با انتخاب دوباره وی بار دیگر مدیریت کشور بر محوریت قانون و تعقل اداره خواهد شد که در این رویکرد سیاست های سلیقه گرایانه دیگر نمی توانند جایی داشته باشند.

 


علی ساری در گفت و گو با خبرنگار سایت آماج نیوز، در اهواز با تاکید بر حضور حد اکثری مردم در جامعه اظهار کرد : ما پس از گذشت چندین سال از پیروز ی انقلاب اسلامی به طور میانگین تقریبا هر سال یک انتخابات در کشور داریم و خوشبختانه مردم ما همیشه در صحنه حاضر بوده اند.
وی تصریح کرد: آنچه از فضای جامعه مشاهده می شود اکنون نشاط بسیار خوبی در جامعه وجود دارد و هم انتخابات شوراها و هم انتخابات ریاست جمهوری از شور و نشاط بالایی برخوردار است.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرموده امام (ر ض) مبنی بر اینکه انتخابات یک تکلیف است چرا که حفظ نظام در راس همه امور است تاکید کرد: اگر در انتخابات شرکت نکنیم آسیب است بنابراین همانگونه که امام (ره) تاکید کردند باید به این مسئله توجه کنیم.

ساری تاکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات سبب خواهد شد دامنه امنیتی داخل و خارج کشور توسعه پیدا کند و به تبع آن اقتدار جمهوری اسلامی به خارج از کشور منتقل شود و ترس و ناامیدی را در دشمنان اسلام ایجاد می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به دستاورد های دولت تدبیر و امید در طول چهار سال گذشته خاطر نشان کرد: منطق و درایت روحانی در جهان زبانزد خاص و عام شد، به طور حتم با انتخاب دوباره وی بار دیگر مدیریت کشور بر محوریت قانون و تعقل اداره خواهد شد که در این رویکرد سیاست های سلیقه گرایانه دیگر نمی توانند جایی داشته باشند.
ساری تاکید کرد: دولت یازدهم با وجود مشکلات اقتصادی، تحریم ها و گرفتاری های مضاعف و مانع تراشی برخی از جریان ها موفق به انجام کارهای بسیار بزرگی شد
وی با تاکید بر رهاورد های توافق برجام برای اقتصاد و امنیت کشور توضیح داد: به فرجام رسیدن برجام سبب شد در دولت سه فروند هواپیما به ناوگان هواپیمایی کشور اضافه کند این در حالی است که دولت های نهم و دهم موفق به واردات حتی یک بالگرد به کشور نشدند.
ساری با اشاره به تخریب دولت تدبیر توسط برخی جریانات تشریح کرد: برخی جریانات در نهایت لجبازی سبب ایجاد یکسری رفتارهای هیجانی بدون توجه به اینکه این رفتارها و بداخلاقی ها در جامعه ملی و اسلامی چه نتایجی را به دنبال دارد شده اند.
وی افزود: این گونه ترفند ها به منظور تخریب جریان مقابل به طور حتم در اصول سیاسی یک نوع مبارزه منفی در حوزه های اجتماعی است که بدون شفافیت و صرفا با هدف تخریب سعی در حذف جریان مقابل دارد.
ساری اذعان داشت : کاندیداها های ریاست جمهوری مخالف دولت تدبیر به‌جای ارائه برنامه های شفاف خود ظالمانه تنها به دستاوردهای مثبت دولت حمله می‌کنند.
وی با ابراز تاسف از اعمال برخی سلیقه های سیاسی و جناح بندی ها در ، رد صلاحیت برخی از اعضای شورای شهر تاکید کرد: هیات نظارت که اعضای آن را نمایندگان مجلس تشکیل می دهند مسئول تعیین صلاحیتهای نامزدهای شورای شهر اهواز هستند.
ساری متذکر شد: تایید یا رد صلاحیت های نامزد های شورای شهر باید در چهار چوب قانون صورت گیرد تا فضای جامعه مشنج و امنیتی نکند
نماینده مردم اهواز در پایان با تاکید بر مشارکت مردمی در انتخابات پیش روی خاطر نشان کرد: خانواده بزرگ ایران در شرایط مختلف و با وجود اختلافات و سلایق مختلف نشان داده اند به ندای پدر خود که همانا مقام معظم رهبری است لبیک گفتند و با حضور پای صندوق های رای برگ زرینی را بر کتاب افتخارات جمهوری سلامی ایران افزوند.

برچسب ها:
ساری ؛ انتخابات ؛ دولت ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG