1403/07/09 00:59


50593   956
تاریخ انتشار: 1396/02/19 22:45
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز با تکیه بر دانش و توان فنی کارکنان خود و با ارائه طرح های نوآورانه توانسته است در سالهای اخیر و شرایط خاص اقتصادی کشور مهمترین و پیچیده ترین قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را با حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی، توسط سازندگان توانمند داخلی، بومی سازی نماید.

مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مارون در حاشيه بیست و دومین نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي تهران، حمایت از ساخت 2 هزار و 884 قطعه از قطعات ماشین آلات فرآیندی و تجهیزات مختلف درون و برون چاهی در سال 95 را نقطه عطف توان کارکنان این شرکت عنوان کرد.

به گزارش سایت آماج نیوز، به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب جهانگیر پورهنگ، اظهار کرد:ساخت این قطعات با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال و با تکیه بر توان و تخصص کارشناسان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون توسط بخش خصوصی، انجام گرفته است

وی،ادامه داد: شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز با تکیه بر دانش و توان فنی کارکنان خود و با ارائه طرح های نوآورانه توانسته است در سالهای اخیر و شرایط خاص اقتصادی کشور مهمترین و پیچیده ترین قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را با حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی، توسط سازندگان توانمند داخلی، بومی سازی نماید.

مهندس پورهنگ به تعمير قطعات ماشين آلات فرايندي اشاره كرد و افزود: 164 قطعه نیز با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال تعمیر ومورد استفاده مجدد قرار گرفت.

مهندس جهانگير پورهنگ  عملكرد ساخت در سالهاي 93 و 94 را نيز ايده آل خواند و گفت: در سال 93 بیش از 4500 قطعه و در سال 94 بیش از 6500 قطعه با همکاری سازندگان تواتمند ایرانی ساخته شده است و  شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون همواره آمادگی دارد تا دانش مرتبط با طراحی و ساخت برخی قطعات و تجهیزات  را با دیگر شرکت های تابعه وزارت نفت به اشتراک گذارد. 

 

برچسب ها:
مارون ؛ نفت ؛ ساخت قطعات ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG