1403/07/01 22:53


40556   891
تاریخ انتشار: 1396/01/23 23:24
وزیر کشور با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در بحث آسیب‌های اجتماعی تاکیدات ویژه‌ای دارند، گفت: استان خوزستان در بحث مواد مخدر آمار رضایت‌بخشی ندارد.
 

به گزارش  سایت آماج نیوزبه نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اینکه استان خوزستان استانی مهم برای کشور به حساب می‌آید، اظهار کرد: ما چهار جلسه و نشست با موضوع آسیب‌های اجتماعی با مقام معظم رهبری داشتیم و باید در حوزه آسیب‌های اجتماعی ما به جایگاه بهتری برسیم.

وی در ادامه عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بحث آسیب‌های اجتماعی تاکیدات بسیاری دارند و در نشست‌هایی که با ایشان داشتیم، پیگیر کارها و اقدامات بودند.

وزیر کشور با تاکید بر ارائه گزارش کار به دفتر مقام معظم رهبری در رابطه با حوزه آسیب‌های اجتماعی، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به حوزه آسیب‌های اجتماعی تعبیر «انجام کار فوق‌العاده» را دارند.

رحمانی فضلی افزود: بر همین اساس و با توجه به خواست مقام معظم رهبری، ما درصدد و به دنبال انجام این کار فوق‌العاده در تمام استان‌ها هستیم.

وی متذکر شد: استان خوزستان در بحث شیوع شناسی از آمار جالبی برخوردار نیست، در حالی که ما متولی مدیریت در کشور هستیم و در مقابل جوانان و فرزندان کشور مسؤول و متعهد هستیم.

وزیر کشور با تاکید بر لزوم جوابگو شدن نسبت به جوانان مرز‌و‌بوم، خاطرنشان کرد: استان خوزستان در بحث مواد مخدر، آمار و ارقام رضایت‌بخشی را ندارد.

رحمانی فضلی در پایان نسبت به عدم حضور برخی از مسؤولان و مدیران در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر هشدار و تاکید کرد: عدم حضور برخی از مدیران باید توسط استاندار پیگیر و توبیخ شوند.




Copy Right 2015 Artmis.ORG