1403/06/31 16:13


40535   1534
تاریخ انتشار: 1395/12/16 21:46
استاندار خوزستان گفت: کلی گویی درخصوص اشتباهات مدیران راهگشا نیست و باید منتقدان به صورت شفاف مشخص کنند که در کجا کم کاری صورت گرفته است.

 

 

به گزارش سایت آماج، غلام رضا شریعتی در خصوص اقدامات آینده استانداری  به منظور جلوگیری از وقوع مجدد چنین بحران هایی اظهار کرد:

سختی هایی که بر مردم استان به ویژه شهر اهواز وارد شد با صبر و بردباری مردم به خیر تبدیل شد.

خداوند خود می فرماید پس از هر سختی آسایش است و امیدواریم خداوند به آنها اجر بیشتری دهد.

وی ادامه داد: انتظار می رود مسوولان در خصوص رفع مشکلات مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.

شریعتی خاطر نشان کرد: نمی توان گفت کمبود منابع مالی و یا کم کاری برخی مسوولان مشکل ایجاد نمیکند اما باید قبول کرد که بحران ایجاد شده بی سابقه بود.

وی افزود: تلی از خاک وارد شهر شد که سابقه نداشت و با بارش کمتر از یک میلی متری باران این بحران صد چندان شد.

استاندار خوزستان گفت: از انصاف و عدالت به دور است که تمام تقصیرها را بر گردن مسوولان انداخت.

وی درباره اینکه مسئولان استان چه میزان در بروز حادثه سهیم بودند، اظهار داشت:

کلی گویی درخصوص اشتباهات مدیران راهگشا نیست و باید منتقدان به صورت شفاف مشخص کنند که در کجا کم کاری صورت گرفته است.

شریعتی ادامه داد: تخطئه مدیران به این صورت ظلم در حق آنان است از این پس باید به فکر تجهیز سیستم آب، برق و خطوط تلفن بود چراکه شهر اهواز نیازمند نگاه ویژه است.

وی با اشاره به شرایط ویژه آب و هوایی استان خوزستان یادآور شد: خداروشکر درحال حاضر شرایط برای رفع این مشکلات فراهم شده است از همین رو مسئلان باید توجه داشته باشند که پیگیری ها تا حصول نتیجه ادامه یابد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه بروز این حادثه طی سال های متمادی صورت گرفته است، افزود: به طور نمونه احداث جاده منصوری برای حفاری چاه نفت در تشدید این اوضاع بی نقش نبوده است.

شریعتی با بیان اینکه قطعا احداث جاده با توجیهات خاصی صورت گرفته تصریح کرد: در این موارد باید اقدامات با کارشناسی بیشتری صورت می گرفت.

وی با اشاره به اینکه تمام دولت های جمهوری اسلامی به هم متصل و تابع یک نظام هستیم: خودم را مسئول تمام مشکلات حال حاضر استان می دانم و مکلفم برای حل آنها تلاش کنم.

برچسب ها:
شریعتی ؛ مسئولان ؛ حوادث ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG