1403/06/31 21:51


40533   1297
تاریخ انتشار: 1395/12/16 21:37
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: لابی‌های سیاسی در ورزش جلوی رشد و تعالی نخبگان و ورزشکاران را گرفته است.
 
 

به گزارش سایت آماج نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس از اهواز، افشین حیدری ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با رؤسای هیأت شنای خوزستان اظهار کرد: با وجود اینکه ورزش خوزستان با مشکلات زیادی مواجه است اما افراد دلسوزی وجود دارند که جور کمبودها و مشکلات را می‌کشند.

وی ادامه داد: باید برای استفاده از ظرفیت‌های موجود برنامه‌ریزی کرد. قصه ورزش خوزستان یک قصه پر غصه است. لابی‌های سیاسی در ورزش جلوی رشد و تعالی نخبگان و ورزشکاران را گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: مشکلات در ورزش خوزستان بسیار زیاد است. جزیره‌ای عمل کردن یکی از مهم‌ترین آسیب‌های این بخش است که خسارت زیادی به ورزش استان وارد کرده است.

حیدری افزود: یکی از ارکان مهم دولت وزارت ورزش و جوانان است. اما ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها به هیچ عنوان وضعیت خوبی ندارند. شرایط بسیار سخت و بد است. باید به دنبال این باشیم که تدبیر کنیم و مشکلات را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید برای برون‌رفت از مشکلات موجود از ظرفیت‌ هیأت‌های ورزشی استفاده کنیم. نقش مردم و ورزشکاران باید به خوبی در این زمینه ایفا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باید به سمت و سویی برویم که سال 96 را با رویکرد جدید آغاز کنیم و دیوارها و حائل‌های موجود را باید برداریم که ورزشکاران و نخبگان وارد عرصه کار شوند و به کمک ورزش خوزستان بیایند.

حیدری اظهار کرد: به پشتوانه ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود باید به سمتی برویم که از این موضوعات و مشکلات فاصله بگیریم و زمینه توسعه و پیشرفت ورزش خوزستان را فراهم کنیم. 

وی در ادامه هیأت شنا را یکی از مهم‌ترین هیأت‌های ورزشی عنوان کرد و افزود: این هیأت از هیأت‌های پر مدال است. باید برای تقویت رشته‌های زیر پوشش این هیأت کمک کنیم. با تمام توان از برنامه‌های هیأت شنا حمایت خواهیم کرد و این مسأله را وظیفه خود می‌دانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان متذکر شد: البته هر 46 هیأت فعال در استان خوزستان برای ما دارای اهمیت هستند و حمایت از آنها را وظیفه خود می‌دانیم. اما در حق هیأت شنا اجحاف شد و مورد تبعیض قرار گرفت اما گذشته‌ها گذشته است. به زودی استخری در مرکز استان تحویل این هیأت خواهد شد و در شهرستان‌ها نیز برای هیأت‌های فعال فکر چاره‌ای می‌اندیشیم.

حیدری با بیان اینکه در کار با هیچ احدی تعارف نداریم، گفت: از سال جدید حسابرسی را فعال خواهیم کرد و ریال به ریال هزینه‌هایی که در هیأت‌های ورزشی مصرف می‌شود مورد محاسبه و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی سال 96 را سالی متفاوت برای ورزش خوزستان عنوان کرد و گفت: برنامه و رویکرد جدیدی را برای سال آینده تدوین کرده‌ایم و بدون شک سال 96 سالی متفاوت در بحث ورزش خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی نیز همه حامی و پشتیبان ورزش هستند و پای کار حضور دارند. اما باید به سمتی برویم که هیأت‌ها تخصصی و درآمدزا شوند.

حیدری در پایان گفت: برنامه‌های مدونی نیز برای تقویت هیأت‌ها در دستور کار داریم و از راهکارهای اقتصادی هیأت‌های شهرستان‌ها نیز استقبال و حمایت خواهیم کرد.

برچسب ها:
ورزش ؛ افشین حیدری ؛ جوانان ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG