1403/07/07 07:52


40496   8545
تاریخ انتشار: 1395/11/24 20:12
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ششمین جشنواره شهر و رسانه خبر داد.

 

 

فرزین حاتمی کاکش با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال گسترده و درخواست اصحاب رسانه جهت شرکت در ششمین جشنواره شهر و رسانه، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا بیستم اسفند ماه تمدید شد.

دبیر ششمین جشنواره شهر و رسانه افزود: طبق متن فراخوان قرار بود آثاری که از فروردین 95 تا آذرماه 95 در یکی از نشریات و یا رسانه های خبری منعکس شده باشد در جشنواره شرکت کنند اما بنا به درخواست گسترده متقاضیان،علاقه مندان می توانند آثاری را که در فاصله زمانی اردیبهشت 94 تا آذر ماه 95 در رسانه ها درج نموده اند را به جشنواره ارسال کنند.

 حاتمی کاکش تصریح کرد: ششمین جشنواره شهر و رسانه با هدف توسعه فرهنگ رسانه ای، اطلاع رسانی و مشارکت شهروندان در اداره امور شهر و ایجاد بستری مناسب جهت تکریم اصحاب رسانه، اهالی قلم و هنرمندان که در طول یک و نیم سال گذشته مسائل و مشکلات شهر را رصد کرده و به آن پرداخته اند. برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره بصورت استانی و در گستره شهرهای استان خوزستان و با محوریت موضوعاتی مانند مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، نوسازی بافت های فرسوده، حمل و نقل عمومی و ترافیک،خدمات شهری،پرداخت به موقع عوارض شهر،شهروندان وآسیب های اجتماعی، شهرسازی، زیباسازی و طراحی المان شهری، شهروندان، پاکیزگی شهر و مدیریت تفکیک پسماندها، پارک ها و فضای سبز،فعالیت های عمرانی در شهر و پاسداشت هویت شهر برگزار می گردد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز همچنین در خصوص نحوه اطلاع رسانی برگزاری ششمین جشنواره شهر و رسانه خاطرنشان کرد: فراخوان این جشنواره از طریق سایت شهرداری اهواز به نشانی www.ahvaz.ir، توزیع بروشور، نصب استند، بنر و بیلبورد در سطح شهر در اختیار علاقمندان قرار میگیرد.

وی یادآور شد: این جشنواره در 9 رشته سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، طراحی و گرافیک، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر و فیلم کوتاه برگزار می شود و هر شرکت کننده می تواند آثار خود را در دو بخش به  دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

گفتنی است ششمین جشنواره شهر و رسانه با حضور داوران برجسته در رشته های مذکور برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

برچسب ها:
جشنواره ؛ شهر و رسانه ؛ تمدید ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG