1403/07/01 16:05


40489   1369
تاریخ انتشار: 1395/11/20 22:25
رئيس امور فرهنگي و هنري مديريت عمليات غيرصنعتي مناطق نفت خيز جنوب از برپايي جشن‌هاي باشكوه ويژه دهه فجر در مجموعه فرهنگي شهرك نفت اهواز خبر داد.

 

 به گزارش  سایت آماج نیوز از روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، خليل ويسي شيخ رباط اظهار داشت: در اين جشن‌ها كه با استقبال كم سابقه كاركنان مواجه بود براي 7 روز از ايام دهه مبارك فجر برنامه اجراي موسيقي زنده با حضور خوانندگان مطرح كشور تدارك ديده شد.

 وي افزود: در اين برنامه ها آقاي سالار عقيلي در 8 سانس و آقاي حميد عسكري در 6 سانس به اجراي موسيقي پرداختند و در كنار آن موسيقي محلي عربي و بختياري نيز اجرا گرديد.

 ويسي شيخ رباط با بيان اين كه براي اين برنامه‌ها 21 هزار قطعه بليط صادر و توزيع شد گفت: همزمان با برپايي اين جشن‌ها نمايشگاه كتاب با 5 هزار عنوان و تخفيف 30 درصدي، نمايشگاه عكس‌هاي انقلاب و عكس هاي شهداي مدافع حرم در مجموعه فرهنگي شهرك نفت اهواز داير گردد كه تا 22 بهمن پذيراي علاققمندان مي‌باشد.

 رئيس امور فرهنگي و هنري مديريت عمليات غيرصنعتي مناطق نفت خيز جنوب برپايي غرفه‌هاي ويژه‌ي صنايع و هنرهاي دستي خانواده هاي شاغل اين شركت از سوي كانون قرآن را از ديگر برنامه‌هاي جنبي جشن هاي انقلاب عنوان كرد و گفت: همچنين به مناسبت بزرگداشت دهه فجر جشنواره تهيه غذا با مشاركت خانواده هاي كاركنان در شهرك نفت اهواز درهفتاد غرفه برگزار گرديد كه عوايد فروش غذاها به خانواده‌هاي نيازمند اهواز تعلق گرفت.

 لازم به توضيح است كه امور فرهنگي و هنري به رياست آقاي حاج خليل ويسي شيخ رباط در يك سال گذشته فعاليت هايي در بخش توسعه كانون قرآن با حدود 1800 نفر دانش پژوه داشته است و  راه اندازي مهد قرآن ويژه فرزندان از سنين 3 تا 6 سال و تجهيز كانون قرآن به مانيتورهاي 60 اينچ از جمله اين فعاليت هاست. در اين مدت 13 نفر از بانوان شاغل نيز موفق به حفظ كل قرآن كريم شده اند.

در زمينه‌ي صنايع دستي نيز كلاس هاي مخلتف گلدوزي و چرم و خياطي برگزار و مشاوره‌هاي تحصيلي، مشاوره‌هاي خانوادگي و اردوهاي درون استاني ارائه شده است.

كتابخانه و خانه‌ي فيلم در منطقه‌ي مسكوني نفتي نارنجستان گلستان اهواز نيز تاسيس شده و در شرف راه اندازي است. همچنين تجهيز تكميل، به روزرساني و بازسازي سينماي نفت واقع در نيوسايد از ديگر اقدامات امور فرهنگي هنري است.

 در بحث گردشگردي نيز كاركنان و خانواده ها به سرعين، مشهد، شيراز و چغاخور اعزام شده و به دنبال توسعه در بخش گردشگري مي باشد. با توجه به حدود 14 هزار نيروي رسمي در مناطق نفت خيز جنوب با احتساب هر خانواده 4 نفر جمعيت تحت پوشش حدودا 60 هزار نفر مي باشد.

 به عنوان حرف پاياني همه تلاش كنيم تا خدمات بهتر و كامل تري به نيروهاي قراردادي و رسمي نفت داده شود و خانواده هاي محترم نفتي بتوانند اماكن تفريحي و آموزشي بهتري در اختيار داشته باشند.

برچسب ها:
جشن ؛ دهه فجرف انقلاب ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG