1403/07/01 00:26


40485   1017
تاریخ انتشار: 1395/11/20 22:06
سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام از پیوستن قهرمان مصری قاره آفریقا به این تیم خبر داد.
 

به گزارش سایت آماج، هدایت‌الله فرهادی امروز در گفت گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: پتروشیمی بندر امام با عمر عصار قهرمان آفریقا از کشور مصر و بازیکن رتبه 51 رنکینگ جهانی به توافق رسید و قرار است این بازیکن مطرح با پیراهن این تیم به میدان برود. 

وی ادامه داد: عمر عصار 26 ساله در سال 2016 رنکینگ 29 جهان را در اختیار داشت و هم اکنون دارای رنکینگ 51 است و از بازیکنان مطرح جهان به شمار می‌رود.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام یادآور شد: براساس آیین‌نامه لیگ برتر بازیکنان پس از معرفی توسط تیم خود نمی‌توانند در همان هفته مسابقه دهند و از هفته بعد از معرفی قادر به حضور در ترکیب تیم خود خواهند بود، به همین دلیل دیروز در بازی مقابل تیم ذوب آهن نتوانستیم از این بازیکن استفاده کنیم. 

فرهادی خاطرنشان کرد: در بازی بسیار حساسی که دوشنبه هفته آینده با تیم دانشگاه آزاد تهران داریم امیدواریم بتوانیم از این بازیکن مصری استفاده کنیم. تیم دانشگاه آزاد تیم بسیار خوبی است و رقیب اصلی ما برای رسیدن به قهرمانی است.

وی در پایان متذکر شد: امیدواریم با پیروزی در مقابل این تیم نیم‌فصل نخست را با قهرمانی به پایان ببریم. برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست و امیدواریم با دست پر از این میدان سخت خارج شویم.




Copy Right 2015 Artmis.ORG