1403/07/09 08:55


30457   1029
تاریخ انتشار: 1395/11/11 22:14
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در این منطقه خبر داد.

 

 

به گزارش سایت آماج از  خبرگزاری فارس از آبادان همایون قنواتی، ظهر امروز در دومین جلسه بزرگداشت دهه مبارک  فجر با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: این نمایشگاه بزرگ با حضور ناشران برتر کشور در بخش‌های علمی و فرهنگی، ادبیات، دین و زندگی، 15 اسفند در سالن همایش‌های منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

وی افزود: ترتیبی اتخاذ شده تا نمایشگاه کتاب در منطقه آزاد اروند با حضور ناشران برتر کشوری در حد نمایشگاه مراکز استان‌ها برگزار شود تا علاقه‌مندان به کتاب در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر بهترین بهره را از این کتاب‌ها داشته باشند.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند بیان داشت: برنامه جشن بهار انقلاب نیز با حضور هنرمندان آبادانی و خرمشهری به مدت 2 شب در روزهای 12 و 13 بهمن در محل نمایشگاه سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

وی از اجرای ارکستر سمفونیک ملی ایران به رهبری شهرداد روحانی در منطقه آزاد اروند برای نخستین‌بار خارج از تهران خبر داد و تصریح کرد: 100 نفر از نوازندگان در این ارکستر قطعات خلیج فارس و آزادگان را می‌نوازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: این برنامه سیزدهم بهمن ماه به‌صورت رایگان برای علاقه‌مندان در محل نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه با حضور مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان خوزستان برگزار می‌شود.

 




Copy Right 2015 Artmis.ORG