1403/07/09 09:00


30442   5089
تاریخ انتشار: 1395/11/09 22:04
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان از مردم اهواز و کارون بخاطر قطع طولانی مدت آب و برق در روز شنبه و متعاقب آن تعطیلی مدارس و اداره های دولتی عذرخواهی کرد.

 

 

به گزارش سایت آماج نیوز به نقل از ایرنا ، علی حسین حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های گروهی در سالن جلسات استاندار خوزستان افزود: بابت مشکلاتی که از ناحیه قطع طولانی مدت برق و آب برای مردم اهواز و کارون(کوت عبدالله) پیش آمده عذرخواهی می کنم.
وی گفت: غلظت این گرد و غبار قابل پیش بینی نبود ولی نیاز است امکانات و تجهیزات بیشتری از جمله ژنراتور برق برای مقابله با این حوادث داشته باشیم. 
وی گفت: از ساعت 5 صبح روز شنبه(امروز) به علت نشستن گرد و غبار بر روی سه ایستگاه ورودی برق اهواز ، جریان برق برای شست و شوی آنان به ناچار قطع شد و متعاقب آن بخش اعظمی از شهر اهواز در خاموشی و بی آبی فرو رفت.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت توانیر ، وی دستور داد به سرعت مشکل قطعی برق برطرف شود ولی شدت گرد و غبار روز جمعه و نشستن آن بر شبکه های اصلی برق ورودی ، زمان شست و شو ایستگاههای برق را قدری طولانی کرد.
حسین زاده افزود: در پی شرایط خاص جوی ناشی از گرد و خاک روز جمعه ، پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد و در روز شنبه نیز به علت قطعی برق ، مردم برای خروج از منزل با مشکلات متعددی رو به رو شدند. 
به گزارش ایرنا مدارس همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح و بعدازظهر شنبه در اهواز و کارون به علت قطعی برق و آب تعطیل شد و فعالیت کاری اداره های دولتی نیز تا ساعت 11:30برقرار بود.
با تلاش ماموران شرکت توزیع برق اهواز جریان برق اهواز و کارون ساعت 17برقرار شد و قطعی آب آشامیدنی کلانشهر اهواز برطرف شد.
تاکنون قطع طولانی مدت آب و برق کلانشهر اهواز ناشی از گرد وغبار سابقه نداشته است.
6065/6064




Copy Right 2015 Artmis.ORG