1403/07/09 08:45


30429   950
تاریخ انتشار: 1395/11/06 19:48
معاون وزیر نیرو با اشاره به نبود ظرفیت انشعاب گاز برای نیروگاه سیکل ترکیبی حمیدیه گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مقرر شد به منظور کشیدن انشعاب گاز خط ویژه تدارک دیده شود.

 

به گزارش سایت آماج نیوز به نقل از،  خبرگزاری فارس از اهواز، محسن طرز‌طلب معاون وزیر نیرو به همراه جواد کاظمی‌نسب نماینده  مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، جمعی از مسؤولان شهرستان حمیدیه از محل احداث نیروگاه سیکل ترکیبی یک هزار و 200 مگابایتی حمیدیه بازدید کردند.

در این بازدید محسن طرز‌طلب با بیان اینکه هدف از این بازدید بررسی زیر‌ساخت‌های نیروگاه‌ها است، اظهار کرد: در این بازدید مشخص شد امکان انشعاب گاز و ظرفیت احداث انشعاب برای نیروگاه وجود ندارد.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفت، مشخص شد به منظور کشیدن انشعاب گاز باید خط ویژه تدارک دیده شد.

معاون وزیر نیرو افزود: به‌همین منظور مقرر شد جواد کاظمی‌نسب نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی پیگیر تامین اعتبار پروژه انشعاب خط ویژه گاز نیروگاه سیکل ترکیبی را از طریق وزارت نفت شود.

طرز طلب افزود: شرکت گاز استان نیز متعهد شد به لحاظ فنی کارهای مربوط به خط انشعاب گاز را تا پایان پروژه انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محل احداث نیروگاه سیکل ترکیبی حمیدیه، حدود سه ماه گذشته با سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار خارجی و در زمینی به مساحت 50 هکتار در ورودی شهرستان حمیدیه و به منظور کمک به اشتغال‌زایی منطقه جانمایی و مشخص شده بود.




Copy Right 2015 Artmis.ORG