1403/07/09 12:52


30353   1161
تاریخ انتشار: 1395/10/23 13:05
رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با حضور در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

 

به گزارش  سایت آماج نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،  گردشگری و صنایع دستی کشور دقایقی پیش وارد اهواز شد.

بر اساس این گزارش، زهرا احمدی‌پور، به همراه برخی از مسؤولان استانی با حضور در گلزار مطهر شهدا از مزار شهدای دفاع مقدس، شهدای اربعین حسینی در حله عراق،‌ شهدای مدافع حرم، مزار سردار شهید علی هاشمی و همرزمانش ضمن قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا، ادای احترام کرده و بر تداوم راه پرفیض شهدا و امام شهدا تاکید کرد.

وی در این بازدید در جمع خبرنگاران با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امروز بر مزار پاک شهدا آمده‌ایم تا ادامه راه آنان را سرلوحه کار های خود قرار دهیم و با آرمان‌های آنان و امام (ره) تجدید میثاق کنیم.

احمدی‌پور هدف از این سفر را بازدید از مناطق گردشگری و تاریخی عنوان کرد و افزود: قرار است از امکان تاریخی و گردشگری شهرهای شوش، شوشتر، آبشار های شوشتر، چغازنبیل، آبادان و خرمشهر بازدید شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سفرمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور دو روزه است.




Copy Right 2015 Artmis.ORG