1403/07/01 00:35


210973   2129
تاریخ انتشار: 1400/08/28 14:06
شهردار اهواز گفت: وضعیت مناطق محروم را می توان با اجرای برنامه منظم و هماهنگ بهبود بخشید.

به گزارش آماج نیوز، رضا امینی، شهردار اهواز در جلسه بررسی مشکلات منطقه ملاشیه گفت: با هماهنگی در مدیریت و کنار هم گذاشتن انرژی‌های خرد دستگاه‌های مختلف اتفاقات مثبت خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه باید حس تعلق اجتماعی و دوست داشتن محل زندگی در مردم ایجاد شود، افزود: نگاه رهبر معظم انقلاب و دولت رئیسی به خوزستان نگاه منتظر ویژه‌ای بوده و ۲ معاون اصلی اقتصادی رئیس جمهور نیز از استان هستند که می‌توان از این ظرفیت استفاده مناسبی کرد.

امینی اظهار داشت: همه دستگاه‌ها وظایف خود را انجام می‌دهند، ولی گاهی اوقات این کار‌ها به صورت ناهماهنگ صورت می‌پذیرد.

شهردار اهواز تصریح کرد: اگر شهرداری برای پروژه‌ای با دیگر دستگاه‌ها هماهنگ نباشد و مسیر خود را برود ناهماهنگی باعث دور شدن از اهداف می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در همه دوره‌ها عزم و اراده اولیه برای رفع مشکلات بود، ادامه داد: همواره قدم‌های اولیه برای برنامه ریزی برداشته می‌شد، ولی ذائقه مردم را شیرین نمی‌کرد و بنا به دلایلی تلاش‌ها به ثمر نمی‌نشست، اما هم اکنون با هماهنگی و در یک برنامه زمانی ۳ الی ۴ ساله می‌توان شرایط ۲۳ محله کم برخوردار اهواز را بهبود بخشید.

امینی بیان داشت: قصد دارم که عمق مشکلات را به گوش مسئولان برسانم تا راه حلی برای رفع مشکلات پیدا کنیم، ضمن اینکه اعضای شورای شهر مرتب از مناطق بازدید می‌کنند تا مشکلات دسته بندی و اولویت بندی شوند و با تشکیل کارگروه و زمان‌بندی کار‌ها بهتر انجام شود.

امینی با تاکید بر اینکه باید حس تعلق اجتماعی و حس دوشت داشتن محل زندگی در مردم ایجاد شود، اذعان کرد: ساختن چنین فضایی بر عهده شورای شهر و شهرداری است.

انتهای پیام/




Copy Right 2015 Artmis.ORG