1403/07/01 04:07


20355   5114
تاریخ انتشار: 1395/10/22 20:29
   مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی، علی امیرانی را به عنوان سرپرست مدیریت صادرات گاز ایران منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری اهوازنو ” علی کاردر در این حکم خطاب به امیرانی اعلام کرده است: «با توجه به بخشنامه مقام عالی وزارت، مورخ ۷ آذر ۱۳۹۵ در خصوص تعیین تکلیف شرکت ملی […]

 

      

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی، علی امیرانی را به عنوان سرپرست مدیریت صادرات گاز ایران منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهوازنو ” علی کاردر در این حکم خطاب به امیرانی اعلام کرده است: «با توجه به بخشنامه مقام عالی وزارت، مورخ ۷ آذر ۱۳۹۵ در خصوص تعیین تکلیف شرکت ملی صادرات گاز ایران و تا انجام امور مربوطه، تمشیت سرپرستی مدیریت صادرات گاز ایران به جنابعالی واگذار می‎گردد تا با کمک دیگر همکاران امور مربوطه را سازماندهی و کارهای جاری را پیگیری فرمایید».

بر اساس اعلام شرکت ملی نفت ایران، کاردر در این حکم خاطرنشان کرده است: «دیگر مدیریت‎ها موظف به همکاری با آن مدیریت می باشند».

علی امیرانی، پیش از این مسئولیت خدمات پیمان و قراردادهای مدیریت مهندسی شرکت ملی گاز ایران را در کارنامه کاری خود دارد و مدتی نیز به عنوان کارشناس ارشد برآورد مصارف گاز در امور مهندسی و خدمات فنی این شرکت خدمت کرده است.

وی پیش تر در شرکت ملی صادرات گاز ایران نیز ریاست امور مشارکت‎ها و سرپرستی مدیریت سرمایه گذاری، مجامع و مشارکت‎ها را بر عهده داشته است.

آخرین مسئولیت وی، مدیریت بازاریابی، فروش و بررسی‎های اقتصادی در شرکت ملی صادرات گاز ایران بوده است.

امیرانی دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی شیمی با گرایش گاز از دانشگاه صنعت نفت و مدرک کارشناسی ارشد در رشته اقتصاد انرژی و بازاریابی از دانشگاه تهران است




Copy Right 2015 Artmis.ORG