1403/07/09 13:10


20343   2833
تاریخ انتشار: 1395/10/21 13:55
فرماندار رفسنجان گفت: خیلی ها می خواستند نام هاشمی رفسنجانی گم شود اما مشاهده کردیم چقدر مرئم به ایشان علاقه دارند و در دل مردم جای دارد.

 به گزارش خبرنگار آماج نیوز از تهران- حمید ملانوری درحاشیه مراسم تشیع آیت االه هاشمی رفسنجانی ضمن تسلیت به ملت بزرگ ایران، مقام معظم رهبری ، خانواده آیت االه هاشمی و مردم استان کرمان به ویژه اهل رفسنجان اظهار کرد: به طور حتم امروز اوج عزت و وفاداری مردم به نظام را مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: آیت الله  هاشمی رفسنجانی یکی از منحصر به فرد ترین افراد وفادار به انقلاب، امام  و رهبری است و مردم  هر لحظه بیشتر  به شخصیت ایشان پی می برند.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: خیلی ها می خواستند  نام هاشمی رفسنجانی گم شود اما مشاهده کردیم چقدر مرئم به ایشان علاقه دارند و در دل مردم جای دارد.

ملانوری توضیح داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی حدود 20سال قبل از انقلاب امام را شناخت و به اهمیت موضوع انقلاب پی برد و پشت سر امام ایستاد.

وی با اشاره 4سال سال زندانی شدن آیت الله رفسنجانی در زندان های ساواک متذکر شد: آِت االه رفسنجانی بدترین شکنجه ها را در زندان های ساواک تحمل کردند اما خم به ابرو نیائرد و هیچ کس نارضایتی ایشان را ندید.

امام ولایت و رهبری را نباید فراموش کندزات و تلاش های آِت االه هاشمی رفسنجانی پس از پیروزی انقلاب بین کرد: آیت االه رفسنجانی پس از پیروز ی انقلاب در پست های مختلف ایثارگری های خود را برای حفظ انقلاب و رهبری نشان داد.

فرماندار رفسنجان در پایان تاکید کرد: پس از رحلت امام راحل(رض) تشیع آیت الله رفسنجانی یکی از پرشورترین و مردمی ترین مراسم است.

 

 




Copy Right 2015 Artmis.ORG