1403/07/08 13:06


20332   3928
تاریخ انتشار: 1395/10/20 21:42
اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره تعلق خاطر بالایی به خوزستان و رونق صنعت کشاورزی در این استان داشته و همواره بر استفاده حداکثری از ظرفیت های آن تاکید می کرد.

 


غلامرضا شریعتی  درگفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه مراسم عزاداری رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی درحضور جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار اهواز اظهارکرد:ایستادگی و ثبات در رای و اعتماد به نفس بالا از جمله شاخص های مهم شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود و در تمامی دوران خدمت خود هیچ اقدامی را خارج از منطق انجام نداد.
وی افزود:آیت الله هاشمی درتمامی مسئولیت های خود، اداره جامعه را درمسیر تدبیر، عقل و اعتدال پیش برد و در این مسیربا تحمل انتقادات شدید و سختی های فراوان اجازه نداد به نظام خدشه ای وارد شود.
استاندارخوزستان تصریح کرد: آیت الله هاشمی هیچگاه انتقادی از نظام نداشته و پیروی از ولایت فقیه را همواره سرلوحه کار خود قرار می داد و ارتباط خوبی با مراجع عالی قدر کشور داشت.
وی بیان کرد: ایشان همواره تعلق خاطر بالایی به خوزستان داشته و در جلساتی که ایشان را ملاقات می کردیم این علاقه خود را بارها اعلام و بر تلاش برای توسعه و پیشرفت این استان تاکید داشت.
شریعتی تصریح کرد: همچنین ایشان در دوران دفاع مقدس در خوزستان حضوری پررنگ داشت و پس از جنگ تحمیلی نیز همواره بر توسعه و رونق کشاورزی در این استان تاکید می کرد.
وی بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی قابلیت ها و پتانسیل های خوزستان را در حدی می دانست که بتواند تمامی کشور را اداره کند وهمواره تاکید داشت که باید برای بارور شدن این پتانسیل ها تلاش و برنامه ریزی شود.
مراسم سوگواری رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان و مقامات استان خوزستان در حسینیه بقیه الله اهواز برگزار شد. 
آیت الله هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب براثر عارضه قلبی در سن 82سالگی دار فانی را وداع گفت.




Copy Right 2015 Artmis.ORG