1403/07/09 15:11


20278   8848
تاریخ انتشار: 1395/02/20 19:48
جامعه هدف بنیاد نخبگان، از ابتدایی تا استاد تمام را در برمی گیرد

به گزارش آماج نیوز؛ دکتر زارسوندی با اشاره به اهداف بنیاد ملی نخبگان گفت : ترویج گفتمان علم وفناوی و تکریم و الگو سازی و همجنین پروژه های کلان پژوهشی از جمله اهداف و وظایف بنیاد نخبگان است .

رییس بنیاد نخبگان خوزستان در آیین بزرگداشت مقام معلم که در پردیس حضرت رسول اکرم (ص) اهواز برگزار شد ؛ با اشاره به اینکه دانشجو معلمان آینده سازان آموزش و پرورش کشور هستند گفت : برای دانشگاه فرهنگیان برنامه های ویژه ای را در بنیاد نخبگان اختصاص خواهیم داد.

رییس بنیاد نخبگان خوزستان در آیین بزرگداشت مقام معلم که در پردیس حضرت رسول اکرم (ص) اهواز برگزار شد ؛ با اشاره به اینکه دانشجو معلمان آینده سازان آموزش و پرورش کشور هستند گفت : برای دانشگاه فرهنگیان برنامه های ویژه ای را در بنیاد نخبگان اختصاص خواهیم داد .

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان:جامعه هدف بنیاد نخبگان، از ابتدایی تا استاد تمام را در برمی گیرد

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان با ببان اینکه دو افتخار اینجانب که از خانواده فرهنگی و دوم اینکه بنده نیز معلم هستم گفت : نامگذاری روزهای مختلف به نام اقشار و صنوف مختلف ؛ باید سبب افزایش تعهد نسبت به آحاد و لایه های جامعه شود این استاد تمام دانشگاه شهید چمران ادامه داد : ایران یک پیشرو در دنیا ست و باید با دید وسیعی نسبت در مسائل فرهنگی داشت .

وی با عنوان این مطلب که دانشجو معلمان آینده سازان آموزش و پرورش کشور هستند گفت : برای دانشگاه فرهنگیان برنامه های ویژه ای را در بنیاد نخبگان اختصاص خواهیم داد .

دکتر زارسوندی اهداف بنیاد ملی نخبگان برشمرد ؛ اظهار کرد : ترویج گفتمان علم وفناوی و تکریم و الگو سازی و همجنین پروژه های کلان پژوهشی از جمله اهداف و وظایف بنیاد نخبگان است .

این استاد دانشگاه ، شناسایی ، پایش و جذب نخبگان را از دیگر وظایف بنیاد نخبگان دانست و تصریح کرد : جامعه هدف بنیاد نخبگان در کشور از ابتدایی تا استاد تمام دانشگاه و یا تا آن قالی بافی که در یک روستا طرح قالی اش از میانگین آن روستا کمی بالاتر وفراتر است . وی تاکید کرد : هرکسی را باید در مهارت نخبگانی خاص خودش ببینم .

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان برگزیدگان رتبه های زیر 300 کنکور سراسری و برگزیدگان جشنواره های علمی و پژوهشی ؛ برگزیدگان مختلف نخبه را ازجمله جامعه نخبگان مورد هدف خواند و گفت: کارگروه های مختلفی همواره در حال رصد و جذب نخبگان در حوزه های مختلف علمی هستند .

جلسات بنیاد نخبگان استان خوزستان با مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان مورد اشاره قرار داد ؛ افزود: برای دانشگاه فرهنگیان برنامه های ویژه ای را در بنیاد نخبگان اختصاص خواهیم داد .

دکتر زراسوندی ؛ آموزش مهارت های اجتماعی و تولید شهروندان برای جامعه از جمله مهمترین وظایف آموزش و پرورش؛ عنوان کرد و گفت : آموزش مهارت اجتماعی باید مد نظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به عنوان معلمان آینده کشور باشد.

رئیس بنیاد نخبگان استان خوزستان در خصوص دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد : دانشگاه فرهنگیان دیر در کشور تاسیس و راه اندازی شد که امیدوارم شتاب این دانشگاه ؛ جبرانی بر تاسیس دیرهنگام آن باشد و به علت اینکه دانشگاه فرهنگیان نوید آینده خوبی را میدهد ؛ امید دارم که مسئولان آموزش و پرورش و آموزش عالی نگاه ویژه ای را به این دانشگاه داشته باشند




Copy Right 2015 Artmis.ORG