1403/07/09 15:04


20273   8421
تاریخ انتشار: 1395/02/20 17:26
از سوی شرکت ملی حفاری انجام شد
کارشناس ارشد مطالعات و عملیات بازاریابی شرکت ملی حفاری ایران از انجام مذاکرات اولیه با مدیران شرکتهای فعال در عرصه صنعت نفت و حفاری افزون بر ٢٠ کشور جهان خبر داد.

به گزارش سایت آماج به نقل ازشانا، سعید حیدریان، کارشناس ارشد مطالعات و عملیات بازاریابی شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: در این گفتگوها مدیران این شرکتها آمادگی خود را برای همکاری با این شرکت اعلام داشتند.

وی افزود: در مذاکره میان مدیران و کارشناسان شرکت ملی حفاری ایران با مدیران بخشهای مختلف از جمله بازرگانی و فنی و مهندسی شرکتهای خارجی توافق شد تا در هفته های آینده نشستهای فنی و تخصصی میان  مدیران ارشد ٢ شرکت برگزار شود.

حیدریان با بیان این که این شرکتها که گاه برای نخستین بار است با شرکت ملی حفاری ایران وارد مذاکره می شوند، اظهارکرد: این شرکتها از کشورهای آلمان، ایتالیا، اتریش، استرالیا، هلند، فرانسه، نروژ، انگلیس، کره جنوبی، ژاپن، روسیه، ترکیه، و ... هستند.

کارشناس ارشد مطالعات و عملیات بازاریابی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به این که این نشستها در غرفه اختصاصی شرکت در نمایشگاه صورت گرفت، گفت: از شمار شرکتها می توان به شرکت هلندی HUISMAN  تولیدکننده انواع دکلهای سبک و سنگین خشکی و دریایی و تجهیزات مرتبط با آن و شرکت روسی TMK تولیدکننده لوله های جداری و حفاری اشاره کرد.

وی افزود: همچنین شرکت فرانسوی IRAN VALLEY از جمله شرکتهایی بود که در این مذاکرات درباره سرمایه گذاری و همکاری مشترک اعلام آمادگی کرد.




Copy Right 2015 Artmis.ORG