1403/07/09 16:52


20245   8503
تاریخ انتشار: 1395/02/18 15:45
در حضور وزیر نفت
مهمترین فعالیتهای انجام شده از سوی پژوهشگاه صنعت نفت در میدان اهواز به منظور توسعه فناورانه این میدان، در حضور وزیر نفت تشریح شد.

به گزارش سایت آماج نیوز وبه نقل از شانا، عباس شهرآبادی مشاور پژوهشی طرح پژوهش محور میدان اهواز و رئیس طرحهای ازدیاد برداشت پژوهشکده مهندسی نفت پژوهشگاه صنعت نفت در نشست تخصصی که صبح امروز (شنبه، ١٨ اردیبهشت ماه) با حضور رؤسای دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی طرف قرارداد صنعت نفت برگزار شد، عنوان کرد: پروژه توسعه فناورانه ازدیاد برداشت بر روز مخزن بنگستان اهواز تعریف شده و دارای سه فاز است.

وی افزود: فاز نخست و دوم این پروژه، شناخت مسئله و غربالگری روشهای ازدیاد برداشت است که این موضوع در مناطق نفتخیز مورد بررسی کمیته راهبردی قرار گرفته و مقرر شده است معاونت پژوهش و فناوری وزارت نفت آن را به پژوهشگاه ابلاغ کند.

بر اساس این گزارش، صبح امروز (١٨ اردیبهشت ماه) و همزمان با سومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، معاون اول رئیس جمهوری، وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت، نمایندگان سازندگان و دانشگاههای طرف قرارداد وزارت نفت در غرفه ١٠ گروه کالای صنعت نفت در سالنهای ٨ و ٩ نمایشگاه گرد هم آمدند.




Copy Right 2015 Artmis.ORG