1403/06/31 22:03


20208   8975
تاریخ انتشار: 1395/02/15 16:54
به منظور بررسی وضعیت سینماهای حوزه هنری در استان خوزستان ، نشست مشترکی با حضور مسئولان موسسه فرهنگی بهمن سبزو حوزه هنری استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش سایت آماج نیوز وبه نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان خوزستان، در این نشست سرپرست حوزه هنری خوزستان با اشاره به وضعیت سینماهای خوزستان و ضرورت انجام برخی اقدامات در راستای بهینه سازی آنها گفت : سابقه این استان  و تعداد سینماهای استان در خوزستان ضرورت توجه به این امر را مضاعف می کند .

علیرضا چرخابی با اشاره ظرفیت فعلی سیناهای استان و سهم قابل توجه آن که مربوط به سینماهای حوزه هنری می باشد افزود : باید تلاش شود تا سینماهای موجود واجد استاندارهای لازم جهت رفاه مردم باشند، به گفته وی،  با توجه به استقبال مردم از هنرسینما در استان ، تغییر نگاه فرهنگی مسئولان استان به مقوله سینما را جهت توسعه و تجهیز سینماهای استان را یک امر ضروری دانست و ضمن تشکر از حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل و مدیر توسعه و عمران موسسه بهمن سبز در استان ، خواستار رفع مشکلات سینماهای در حال احداث و یا نیازمند تعمیر در استان شد و افزود : ساخت پروژه پردیس سینما بهمن دزفول و نیز راه اندازی سینماهای آبادان و کیهان در آبادان و حافظ خرمشهر که اخیراً تحویل حوزه هنری شد ، از جمله دغدغه های مشترک استان و موسسه بهمن سبز و در نهایت سازمان توسعه سینمایی حوزه هنری است که امید است با پیگیری موسسه بهمن سبز شاهد به سرانجام رسیدن این پروژه در استان خوزستان باشیم .

در این نشست سهیل جهان بیگلری رئیس هیات مدیره موسسه بهمن سبز نیز با اشاره به جایگاه استان خوزستان توسعه وتجهیزسینماهای استان خوزستان را یک مطالبه برای مردم استان دانست و افزود : تمام تلاش ما این است که بتوانیم خدمات ارزنده ای به مردم از طریق سینماهای استان عرضه نماییم. لذا از تمام ظرفیت ها برای تحقق این امر استفاده خواهیم کرد .

وی با اشاره به ضرورت اصل مشارکت و بهره گیری از حمایت مسئولان استان به مقوله های فرهنگی  افزود : باید نگاه مسولان استان به این مهم معطوف شود و با این نگرش می توان خدمات قابل توجهی در استان برای سینماها و سایر فعالیت های فرهنگی و هنری انجام داد .

محمود کاظمی مدیر عامل موسسه فرهنگی بهمن سبزبا تاکید بر رفع مشکلات سینماهای استان افزود : هر مساعدتی که در این زمینه برای سیناهای استان لازم باشد را انجام خواهیم داد تا بتوانیم زمینه رضایت مندی بیشترمردم از سینماهای استان فراهم شود .

در این نشست در خصوص ساخت پردیس سینما بهمن دزفول و راهکارهای اجرایی جهت عملیات عمرانی آن و نیز وضعیت سینماهایی که اخیراً در شهرهای اهواز ، آبادان و خرمشهر تحویل حوزه هنری شده مورد بررسی قرار گرفت و سینماهای اکسین ، بهمن و قدس اهواز و نیز سینماهای آبادان و کیهان در آبادان مورد بازدید مسئولان موسسه بهمن سبز قرار گرفت . لازم به ذکر است که موسسه فرهنگی بهمن سبز از زیرمجموعه های حوزه هنری است .که متولی سینماهای حوزه هنری در کشور است .




Copy Right 2015 Artmis.ORG