1403/07/09 19:01


20191   8129
تاریخ انتشار: 1395/02/13 14:47
مدیریت جدید درمان تامین اجتماعی استان خوزستان عنوان کرد؛
مدیریت جدید درمان تامین اجتماعی استان خوزستان خطاب به دکتر نوربخش و همتی گفت: امیدوارم توجه ویژه سازمان همچنان به استان در زمان مدیریت بنده هم ماندگار باشد.

به گزارش خبرنگار آماج نیوز، صادق جلیلی صبح امروز در هتل پارس اهواز، با بیان اینکه  امیدوارم بتوانم با تمام تلاش، خدمتگزاری و با اخلاص  در کار جواب مسئولان را بدهم،  اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت های موجود و تعامل با مدیران های  استانی، بخش خصوصی، شرکای سازمان، توان مندی مدیریتی و همکاران ستادی و همچنین مدیرتامین اجتماعی استان آقای یارعلی زاده و اسکندری هسته گزینش استان و تمام افرادی که به نوعی می تواند موثر باشند و برنامه صحیح  را در راستای کمی و کیفی خدمات رسانی به بیمه شدگان داشته باشیم، بخشی از برنامه های خود عنوان کرد.

وی  گفت:  راه اندازی بیمارستان امیر کبیر، تکمیل و راه اندازی بیمارستان آبادان و همچنین بیمارستان دزفول، تلاش برای توسعه و گسترش واحد های خدماتی سازمان براساس ضوابط سازمان از اهداف کاری خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: در این چند وقتی که در سازمان تامین اجتماعی مشغول به فعالیت هستم دکتر نوربخش و همتی نیز نگاه ویژه ای به استان خوزستان داشتند امیدوارم در زمان مدیریت من هم این نگاه ویژه ادامه داشته باشد.




Copy Right 2015 Artmis.ORG