1403/06/31 21:38


200952   5366
تاریخ انتشار: 1397/05/06 10:11
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی از عملکرد شهردار مسجد سلیمان در اخذ قیر رایگان تقدیر کرد

 

به گزارش سایت آماج نیوز، علی عسگر ظاهری در تقدیراز شهام سلیمانی اظهار کرد: امسال به منظور بهبود معابر شهری مجوز یک هزار تن قیر برای شهرداری مسجد سلیمان گرفتیم که شهرداری محترم مسجد سلیمان در این فاصله زمانی صمن دریافت قیر اقدام به آسفالت معابری شهری کرد.

وی افزود: از آنجایی که مشخص شد مجموعه شهرداری و شهرداری مسجدسلیمان علاوه بر انگیزه از توان لازم بریا اتمام پروژه‌های عمرانی نیز برخوردار  است.مجوز یک هزار تن دیگر بریا شهرداری گرفته شد و امیدواریم این قیر نیز هر چه سریعتر اخذ و شاهد آسفالت معابر بیشتری باشیم.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال گذشته حدود 3هزارو 200 تن قیر رایگان بریا شهرداری مسجد سلیمان گرفته شد که متاسفانه مسئولان  وقت شهرداری تنها حدود 500 تن از این قیر دریافت کردند؛ و مابقی سهمیه شهرستان از دست رفت .

عسگر ظاهری بیان کرد: اما امروز شاهد این هستیم که شهرداری مسجد سلیمان به بهترین شکل از ظرفیت های به وجود آمده استفاده میکند که بر خود لازم می دانم از مجموعه شهرداری تقدیر و تشکر کنم.

عضو کمسون مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهرداران لالی، هفتگل هر کدان حدود 500 تن سهیمه قیر داشتند که تا کنون عملکرد مناسبی در جذب آن ارائه داده اند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

 

 




Copy Right 2015 Artmis.ORG