1403/06/31 22:02


170898   1181
تاریخ انتشار: 1396/11/01 19:23
استاندار خوزستان گفت: در کشور ما این نقش و رسالت را نیروهای مختلف در دفاع مقدس در دست گرفتند و نه‌تنها برای دفاع از سرزمین، بلکه برای دفاع از اسلام هم مجاهدت کردند که باید این افراد به‌عنوان الگو به نسل‌های مختلف معرفی شوند.

 

 

 

به گزارش سایت آماج نیوز، به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی عصر امروز در همایش پدافند غیرعامل خوزستان، اظهار کرد: همه کشورها حرمت سربازان خود که در جنگ‌‌ها از جان گذشتند و برای پاسداری از سرزمین خود، جنگیدند را حفظ کرده‌اند و این حرمت و ارزش‌گذاری تا ده‌ها سال بعد از پایان جنگ‌ها برقرار است.

وی افزود: بعضاً سربازانی در کشورهای مختلف بالباس‌های زمان جنگ در شهرها حاضر می‌شوند و مورداحترام مردم نیز قرار می‌گیرند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در کشور ما این نقش و رسالت را نیروهای مختلف در دفاع مقدس در دست گرفتند و نه‌تنها برای دفاع از سرزمین، بلکه برای دفاع از اسلام هم مجاهدت کردند که باید این افراد به‌عنوان الگو به نسل‌های مختلف معرفی شوند همچنین یادمان‌های آن دوران باید مورداحترام و تکریم قرار بگیرند.

وی گفت: اگر چنین روندی بر جامعه حاکم شود یکی از فضائل در جامعه اجرایی شده است؛ اما اگر غبارهای مادی پس از دوران دفاع مقدس چنین چیزهایی را از یاد ببرد، این مسأله فضیلت شناخته نمی‌شود.

شریعتی بیان کرد: در کشورهای دیگر نیز اگر به این مسائل حرمت گذاشته می‌شود، برای این است که ذهن آحاد مختلف جامعه با این افراد و سربازان آشنا شود که این عمل به‌عنوان یک گام ارزشمند شناخته می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت تکریم سربازان در تمام کشورها، اظهار کرد: در نزد ما تکریم این افراد و مجاهدان باید بیشتر باشد، چرا که ما در جنگ تحمیلی علاوه بر دفاع از سرزمین، از دین اسلام نیز دفاع کردیم.

 به گزارش فارس، در این همایش کتاب مدیریت غیرنظامی در دوران دفاع مقدس که در دوران خدمت عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان و شریعتی استاندار کنونی خوزستان تألیف شده، رونمایی شد.

برچسب ها:
شریعتی ؛ پدافند ؛ خوزستان ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG