1403/06/31 19:07


170891   4362
تاریخ انتشار: 1396/10/23 16:38
طی مراسمی صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز معاینه فنی ساختمان استان خوزستان با حضور مدیریت مرکزی معاینه فنی ساختمان کشور برخی از مسئولان در محل سالن اجتماعات این مرکز در اهواز برگزار شد.

 

 

 

 

 

به گزارش سایت آماج نیوز، از اهواز صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز معاینه فنی ساختمان استان خوزستان با حضور مدیریت مرکزی معاینه فنی ساختمان کشور برخی از مسئولان  در محل سالن اجتماعات این مرکز در اهواز برگزار شد.

براساس این گزارش، جمشید سلحشور به عنوان مدیر مرکز معاینه فنی ساختمان استان خوزستان معارفه و از زحمات  فرنام خجسته فر که با حفظ سمت مدیریت مرکزی معاینه فنی ساختمان کشور به عهده داشت تقدیر شد.

در این مراسم فرنام خجسته فر مدیریت مرکزی  معاینه فنی ساختمان کشور با بیان اینکه هدف اصلی این مرکز پیشگیری از حوادث ناگوار ساختمانی است اظهار کرد: با انجام به موقع معاینه  فنی ساختمان های در حال بهره برداری می توان خطرات و آسیب های ساختمان را شناسایی و نسبت به افزایش سطح ایمنی ساختمان ها گام مهمی برداشت.

وی افزود: این مرکز با داشتن تیم های بازرس فنی و با اختیار داشتن تجهیزات ابزار دقیق پیشرفته مهندسی می تواند در جهت پیشگیری از خسارات ، حوادث ناگوار، افزایش طول عمر سازه ها و کاهش هزینه تعمیرات سالانه ساختمان به تمام استان های کشور خدمت رسانی کنند

به گزارش سایت آماج نیوز، جمشید سلحشور به مدت 2 سال به عنوان مدیر مرکز معاینه فنی ساختمان استان خوزستان منصوب شد.

 




Copy Right 2015 Artmis.ORG