1403/07/01 02:05


160879   1258
تاریخ انتشار: 1396/10/05 20:10
رئیس پژوهش و فناوری ملی حفاری گفت: شماری از نوآوری های صنعت حفاری در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات این صنعت در اهواز به نمایش گذاشته شد.

 

 
 
به گزارش سایت آماج نیوز به نقل از  خبرگزاری مهر هادی محمدی شامگاه گذشته در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: این تجهیزات توسط همکاران نوآور و مخترع در مدیریت های مختلف شرکت طراحی و ساخته شده و در مجامع رسمی به ثبت رسیده است. 

 
محمدی افزود: از جمله این ابداعات، سیستم فورانگیر هوشمند، طرح نجات دکلبان در شرایط بحرانی، سیستم اطفاء حریق هوشمند دکل های حفاری، دستگاه اتوماتیک و دیجیتال محاسبات خواص سیالات حفاری و چسب اسلاید زنی زمین شناسی است.
 
وی بیان کرد: مخترعان زمانی که طرح خود را به مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ارائه می دهند؛ واحد نوآوری در جلساتی با حضور متخصصان مرتبط با موضوع  به بررسی فنی تخصصی و صرفه و صلاح اقتصادی آن برای شرکت می پردازند.
  
محمدی گفت: در صورت تائید نوآوری ها، نحوه تعامل با مخترع و استفاده از طرح ارائه شده و راه های مساعدت با همکار  مشخص و به اجرا گذاشته می شود. 
 
رئیس پژوهش و فناوری شرکت یادآور شد: امور نوآوری یک واحد تازه تاسیس در مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت است و تلاش دارد با حمایت از نیروهای خلاق و جوانان مبتکر در راستای تامین نیازها با تکیه بر توانمندی های داخلی که از سیاست های اقتصاد مقاومتی است، گام بر دارد. 

برچسب ها:
نواوری ؛ حفاری ؛ نفت ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG