1403/07/01 04:04


150836   4245
تاریخ انتشار: 1396/09/08 12:30
هیئت مدیره اتحادیه تعاون روستایی اهواز به اتفاق آرا مهندس حلیم کوتی را به عنوان مدیرعامل جدید این اتحادیه تعاون روستایی حساس و مهم استان منصوب کرد.

 

 

 

 

 

 


 



سرانجام پس از بازنشستگی مدیرعامل سابق و کش و قوس های فراوان و تلاش ناموفق برخی ارکان قدرت برای اعمال نفوذ و انتصاب افراد مسئله دار ، مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی اهواز منصوب شد.

به گزارش سایت آماج نیوز، هیئت مدیره اتحادیه تعاون روستایی اهواز به اتفاق آرا مهندس حلیم کوتی را به عنوان مدیرعامل جدید این اتحادیه تعاون روستایی حساس و مهم استان منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، حلیم کوتی از مدیران با سابقه و توانمند بخش کشاورزی استان است، که آخرین سمت وی مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بوده است.


به نظر می رسد با توجه به سوابق مدیریتی کلان وی در استان، پذیرش این مسئولیت از سوی وی احتمالاحاصل تقاضاها و اصرار دلسوزان بخش و وقوع برخی اتفاقات و همچنین شرایط خاص این اتحادیه در سنوات گذشته که حتی دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی استان نیز در مواردی به آن ورود کرده بودند باشد.

 حلیم کوتی به عنوان یکی از سالمترین و پاکدست ترین مدیران بخش کشاورزی استان شناخته می شود که به نوعی یک چهره ضد فساد در استان شناخته می شود و صاحبنظران سیاسی احتمالا این انتصاب را در راستای سیاست های مدیرکل جدید سازمان تعاون روستایی در سالم سازی و شفاف سازی اقتصادی در سازمان تعاون روستایی تلقی می نمایند.

انتهای پیام

برچسب ها:
انتصاب ؛ تعاون ؛ کوتی ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG