1403/07/01 22:58


140809   1167
تاریخ انتشار: 1396/08/23 19:05
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام یک بالگرد از ملزومات اساسی به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

 

 

به گزارش سایت آماج نیوز، علی خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس خوزستان در اهواز، با توجه به حادثه اخیر انسانی و ملی زلزله در کرمانشاه، اظهار کرد: از همان ابتدای وقوع حادثه ستاد مدیریت بحران استان خوزستان تشکیل شد و نیرو‌های جمعیت هلال احمر به حالت آماده باش در آمدند.

وی افزود: با توجه به اینکه استان خوزستان به دلیل دور بودن از استان‌های معین حساب نمی‌شود اما جمعیت هلال احمر به صورت آماده باش برای اعزام نیرو‌ها به استان کرمانشاه آماده و مهیا هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: علاوه بر کمک‌های جمعیت حلال احمر، فراخوانی امداد و جمع‌آموری کمک‌های نقدی و غیر نقدی انجام شد.

خدادادی اعلام کرد: تا این لحظه 300 هزار کنسرو، 117 هزار آب معدنی و 700 هزار قرص نان و مقادیر زیادی چادر  به مناطق زلزله زده از جمله قصر شیرین و سر پل ذهاب ارسال شده است.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون تیم‌های امداد رسان ما در حال بسته‌بندی کردن کمک‌های مردمی از سراسر استان هستند و از جمله ملزومات اساسی که به ان نیاز است پتو, کنسرو و آب معدنی است.

وی خاطر نشان کرد: هم استانی‌ها کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 99999 که در بانک‌ها از جمله، رفاه، تجارت، ملت، ملی، صادرات، سپه و پارسیان ارسال کنند و یا اینکه از طریق شماره‌گیری *724# کمک‌های خود را واریز کنند.

وی در پایان تاکید کرد: نوع دوستان و هم استانی‌های عزیز تنها از طریق پایگاه‌های اطلاع رسانی جمعیت حلال احمر استان خوزستان اقدام به کمک‌های نقدی و غیر نقدی کنند.

برچسب ها:
هلال احمر ؛ زلزله ؛ خدادادی ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG