1403/07/08 16:56


140776   1148
تاریخ انتشار: 1396/08/13 00:47
مدیرعامل این شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان اینکه میزان تولید گاز در این شرکت هم اکنون ۲۵۰ میلیون فوت مکعب در روز است، گفت: پروژه ترمیم و بهسازی جاده های حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با برآورد ۲۸۳ میلیارد تومان یکی از پروژه های مهم این شرکت در این زمان محسوب می شود.

 

 




 

 


به گزارش خبرنگار آماج نیوز، قباد ناصری، عصر امروز،  در نشست خبری در دومین روز برپایی نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با اشاره به رسیدن این شرکت به تعهدی که در خصوص حجم تولیدات خود داشته است، اظهارکرد: تلاش های شبانه روزی پرسنل این شرکت در شش ماه اول سال جاری باعث شد تا حجم تولیدات این شرکت از میزان تعهد آن بیشتر باشد.


وی افزود: رسیدن به تولید 105 درصدی نفت از سوی این شرکت تنها به دلیل وجود روحیه مقاومتی و ستادی در بین نیروهای فعال بوده است.


مدیرعامل این شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان اینکه برنامه های بسیاری به منظور توسعه میادین گازی تحت پوشش این شرکت تدوین شده گفت: توسعه و تولید تنها در دو بخش مخازن بنگستان کارون و کوه آسماری تا کنون به مرحله اجرا نرسیده است.


ناصری عنوان کرد: تولید پایدار یکی از الویت های مهم شرکت به شمار می رود، و به همین منظور پروژه های مختلفی با اعتبار ۱۶۶ میلیارد تومان توسط مدیریت های مختلف در قالب شرح نیاز تهیه شده و سپس در هیئت مدیره شرکت تعریف و تصویب شده اند.


وی با بیان اینکه میزان تولید گاز در این شرکت هم اکنون ۲۵۰ میلیون فوت مکعب در روز است، تصریح کرد: پروژه ترمیم و بهسازی جاده های حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با برآورد ۲۸۳ میلیارد تومان یکی از پروژه های مهم این شرکت در این زمان محسوب می شود.

انتهای پیام/




Copy Right 2015 Artmis.ORG