1403/07/08 16:48


140774   1061
تاریخ انتشار: 1396/08/13 00:42
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان گفت: هیات عراقی متشکل از فعالان اقتصادی دو استان بصره و میسان از نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و گاز خوزستان بازدید کردند.

 

 

 

رحیم جلیلی در گفت وگو با خبرنگار آماج نیوز در اهواز  اظهارکرد: نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و گاز استان که در نهمین دوره بررگزاری  خود است، یکی از معتبر ترین نمایشگاه های فعال در این عرصه به شمار می رود.

وی تصریح کرد: استان خوزستان 70 درصد تولید نفت کشور را از آن خود کرده است ، و برگزاری چنینی نمایشگاهی در این خطه از کشور بسیار حایز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان با بیان اینکه این نمایشگاه بر روی ساخت قطعات داخلی متمرکز شده است، عنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی باعث می شود تا پیوند بین تولید کنندگان داخلی و شرکت های عظیم نفتی تقویت شده و در نتیجه سبب رشد علم و دانش در کشور شود.

جلیلی توضیح داد: یکی از موضوعاتی که در این زمان باید به آن توجه کرد حضور سرمایه گذاران خارجی به منظور برقراری ارتباط و صادرات محصولات با کیفیت داخلی در حوزه نفت و گاز است.

وی افزود:  که در همین زمینه با پیگیری بخش بازرگانی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان هیأتی متشکل از فعالان اقتصادی کشور عراق برای بازدید از نمایشگاه دعوت شدند.

جلیلی با اشاره به حضور هیأت عراقی  در نهمین نمایشگاه نفت خوزستان از دو استان نفتی و مهم بصره و میسان متذکر شد:  در همین زمینه می توان به حضور رئیس کمیسیون نفت و گاز، رئیس شرکت نفت و رئیس کیمسیون امنیت این دو استان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در پایان یاد آوری کرد:  هیأت بازدید کننده عراقی پس از بازدید از نمایشگاه خواستار برگزاری چنین نمایشگاهی در کشور عراق شدند تا سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کشور عراق با ظرفیت های زیاد استان خوزستان در این حوزه آشنا شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
نفت ؛ هئیت عراقی ؛ بازدید ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG