1403/06/31 20:09


140759   833
تاریخ انتشار: 1396/08/07 19:18
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع اعتراضی جوانان آبادانی مقابل فرمانداری آبادان در خصوص بکارگیری نیروهای غیربومی گفت: تجمعات باید بر اساس روال قانونی انجام شود و ضمن آنکه نمایندگان با دریافت پیام جوانان آبادانی به طور جدی و قاطعانه بدنبال رفاع از حقوق آنها هستند.

 

 

به گزارش سایت آماج نیوز، جلیل مختار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تجمع اخیر جوانان جویای کار در مقابل فرمانداری آبادان نباید ادامه داشته باشد و این افراد باید به قانون تمکین کنند.

وی افزود: تجمعات باید بر اساس روال قانونی و با کسب اجازه از مراجع ذیصلاح انجام شود تا امکان سوء استفاده از آن فراهم نشود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعتراض به جذب نیروهای غیر بومی یک حق است و قطعا نمایندگان مردم آبادان در این خصوص ساکت نخواهند نشست.

وی تصریح کرد: نمایندگان پیام تجمع‌کنندگان مقابل فرمانداری را دریافت کردند و قاطعانه بدنبال پیگیری و حل این مشکل هستند.

وی ادامه داد: انتظار جدی داریم فرماندار آبادان انتظارات جوانان را به شکل جدی پیگیری و حل کنند و در خصوص اقدامات انجام شده اطلاع‌رسانی کنند.

مختار گفت: ما از هر مدیری که دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد حمایت می‌کنیم و در مقابل هر اقدامی که منافع و مصالح مردم و شهر را نادیده بگیرد می‌ایستیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: حل مشکلات به حق مردم انتظار جدی نمایندگان از همه مسوولان است.

برچسب ها:
ابادان ؛ مشکلات ؛ جوانان ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG