1403/07/01 02:11


140755   863
تاریخ انتشار: 1396/08/06 20:09
رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه محور اهواز تا چذابه فاقد روشنایی است، گفت: توصیه می‌شود زائران پیاده شب‌هنگام در این مسیر حرکت نکنند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

 


  
به گزارش سایت آماج نیوز، سرهنگ رضا دولتشاهی
 در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر هر دو جاده قدیم و جدید محور بستان از قسمت پارکینگ شهرداری به چذابه به صورت رفت و برگشت یک‌طرفه شده است. 
  
وی افزود: همچنین تردد بارهای ترانزیتی‌ها در مرز چذابه ممنوع شده و تنها محموله‌های ترانزیتی‌های که از قبل به منطقه آمده بودند اجازه تردد دارند ولی تردد بارهای ترانزیتی در مرز شلمچه مجاز است. 
  
رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر در مسیر شلمچه ترافیک روان است ولی در محور اهواز به سوسنگرد یکسری پیاه‌‌روی خودجودش از حمیدیه آغاز شده که موجب مشکلات ترافیکی در این مسیر شده است. همچنین در محور سوسنگرد - بستان به دلیل اختلاف ارتفاع سه یا چهار کیلومتری دچار مشکلاتی است. 
  
دولتشاهی با اشاره به محورهای پرترافیک خوزستان اظهار کرد: محور اهواز به خرمشهر، خرمشهر تا شلمچه، اهواز به سوسنگرد تا بستان و چذابه و همچنین محور اهواز به اندیمشک از محورهای پرترافیک خوزستان هستند و هرچه به ایام اربعین نزدیک‌تر می‌شویم حجم ترافیک در این مسیرها بیشتر می‌شود. 
  
وی با بیان اینکه یکی از معضلات کنونی پلیس راه جهت روان‌سازی ترافیک عدم پارک خودروها در پارکینگ‌های مشخص شده است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم که خودروهای خود را در جاهایی که مانع ایجاد می‌کنند پارک نکنند زیرا مجبور می‌شویم این خودورها را با یدک‌کش حمل و جابه‌جا کنیم و ممکن است صاحبان این خودروها جهت یافتن خودروی خود دچار مشکل شوند. 
  
رئیس پلیس راه خوزستان در ادامه توصیه کرد: مسیر اهواز تا چذابه تنها در مقاطعی دارای روشنایی است و به زائران توصیه می‌شود که شب هنگام در این مسیر حرکت نکنند زیرا دیدن افراد در جاده‌ای که فاقد روشنایی است و با توجه به اینکه بیشتر زائران لباس‌های مشکی بر تن کرده‌اند، سخت است. 
  
دولتشاهی بیان کرد: همچنین مسیر اهواز تا چذابه به تازگی آسفالت شده و هنوز خط‌کشی نشده‌ است و زائران پیاده دقت کنند که در سواره‌روها پیاده‌روی نکنند. 
  
وی گفت: همچنین محور اهواز تا خرمشهر کم‌عرض و دوطرفه است ولی به دلیل حاشیه راه و ایمن‌سازی که انجام شده با در این محور با مشکلات کمتری مواجه هستیم ولی باید رانندگان هنگام تردد صبر و حوصله بیشتری داشته باشند و تأخیر در رسیدن به مقصد را با سرعت زیاد جبران نکنند. 
برچسب ها:
پلیس ؛ مسیر ؛ زائران ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG