1403/06/31 20:01


140742   3943
تاریخ انتشار: 1396/07/27 20:39
رئیس اداره ورزش و جوانان شوش، برنامه‌های این اداره در هفته تربیت بدنی و ورزش را تشریح کرد.
 
 
به گزارش سایت آماج نیوز، رشید هدایت خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی و ورزش اظهار کرد: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد.

وی ادامه داد: همه باید برای اعتلای نام زیبا و پرچم مقدّس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های بین المللی، جهانی، المپیک و آسیایی با استعانت از درگاه حضرت حق با برنامه‌ریزی ‌، تدبیر، تلاش و همّت بلند گام برداریم تا در کنار جامعه‌ای سالم و با نشاط، گنجینه‌ای از قهرمانان و پهلوانان غیور و با ایمان در ورزش کشور داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش افزود: نقش بی بدیل همکاران خدوم و مخلص حوزه‌های مختلف مجموعه بزرگ خانواده ورزش و جوانان در گرایش مردم و آحاد جامعه به ورزش و تربیت بدنی قابل تقدیر است.

*از افتتاح پیست دوچرخه سواری تا پیست تنیس

هدایت‌خواه در ادامه به تشریح برنامه‌های اداره ورزش و جوانان این شهرستان در هفته تربیت بدنی پرداخت و بیان کرد: غبار روبی مزار شهدا با حضور کلیه هیات‌ها، دیدار با خانواده مرحوم عبدالرضا لالوند رییس هیات دوچرخه سواری، مسابقات فوتبال شمال خوزستان در رده نوجوانان و جوانان به میزبانی شوش و همایش تقدیر از ورزشکاران و مدال اوران رشته اسکیت از جمله برنامه‌های گرامیداشت این هفته در شوش است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها نیز می‌توان به برگزاری مسابقات کشتی انتخابی نوجوان برای اعزام به مسابقات استانی، همایش گلگشت ویژه معلولین ذهنی در پارک میراث، مسابقات دارت ویژه کارکنان اداره ورزش، برگزاری مسابقات اسکیت سرعت در سالن  یادگار امام و همایش تکواندو در فضای باز در پارک میراث اشاره کرد.

هدایت‌خواه افزود: همچنین برگزاری کارگاه فرهنگی در کلیه باشگاه‌ها در طول دهه، برگزاری ورزش صبحگاهی در پارک‌ها، برگزاری مسابقات والیبال ویژه بانوان، مسابقات آمادگی جسمانی تکواندو ژیمناستیک ویژه دختران در طول دهه، افتتاح ایسگاه دوچرخه سواری در پارک میراث و افتتاح زمین تنیس خاکی در استادیوم تختی نیز طی این هفته برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان یادآور شد: از همّت بلند و تلاش‌های مؤثر تمامی مردم به خصوص کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش که نقش مهمی در دستیابی به توفیقات مختلف ورزشی در عرصه‌های گوناگون داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در پایان با گرامیداشت مجدد هفته ورزش، گفت: فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به تمامی همکاران، ورزشکاران و قهرمانان، پیشکسوتان، داوران و مربیان، رؤسا  و هیئت‌های ورزشی شهرستان شوش تبریک گفته، از درگاه خداوند منّان سلامتی، بهروزی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور مسئلت دارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته تربیت‌بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می‌شود.

برچسب ها:
تربیت بدنی ؛ شوش ؛ هفته ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG