1403/07/01 00:37


10169   8694
تاریخ انتشار: 1395/02/08 14:36
پس از 38 سال :
ورزش گلف در امیدیه پس از 38 سال مجددا ً احیا شد

به گزارش خبرنگار آماج نیوزدر امیدیه : به همت تعدادی از پیشکسوتان ورزش امیدیه و حمایتهای مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ورزش گلف در امیدیه احیا و شروعی دوباره نمود.
عقیل شریفی حسینی از پیشکسوتان ورزش امیدیه و مسئول اجرایی ورزش گلف در امیدیه اظهار کرد : با همت جمعی از پیشکسوتان ورزش امیدیه و حمایتها و همکاری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری توانستیم پس از گذشت 38 سال ، مجددا ً ورزش مفرح گلف را در امیدیه راه اندازی و احیایی دوباره می کنیم.
وی افزود : باتوجه به شرایط محیطی امیدیه که دارای آب و هوایی گرم در مدت بیساری از سال داشته و از سوی دیگر از داشتن اماکن تفریحی متنوع محروم میباشد و در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج ورزش همگانی جهت استفاده عموم مردم ، برآن شدیم که ورزش گلف را که قبل از انقلاب اسلامی از ورزشهای مرسوم در امیدیه بواسطه حضور کارکنان خارجی حاضر در شرکت نفت فعال بوده اما با پیروزی انقلاب اسلامی راکد مانده بود را فعال سازیم، تا شهروندان عزیز بتوانند از این ورزش مفرح ، کم هزینه و بدون آسیب جسمی استفاده های لازم را بهره مند شوند.


پیشکسوت ورزش و مسئول اجرایی ورزش گلف در امیدیه در ادامه بیان کرد : یکی از گروه هایی که میتواند از این ورزش بواسطه شرایط آن بهره مند شود ، بازنشستگان و عزیزان دارای سنین بالامیباشد که با فراخور قوای جسمی خود میتوانند به راحتی از این ورزش استفاده می کنیم.


وی در پایان افزود: علاقمندان جهت استفاده از این ورزش میتوانند روزهای فرد از ساعت 17 الی 19:30 واقع در فضای سبز جنب باشگاه شماره 2 (بولینگ ) شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری حضور یابند.



برچسب ها:
احیا ؛ گلف ؛ امیدیه ؛



Copy Right 2015 Artmis.ORG