1403/06/31 15:17


10162   4788
تاریخ انتشار: 1395/02/07 15:57
مسئول ستاد برگزاری اعتکاف مسجد جامع هندیجان از پانزدهمین اعتکاف مسجد جامع هندیجان به مرحله دوم کار خود با شعار قرارگاه معنوی ، خلوت الهی ، پالایش روحی پایان داد، خبرداد.

به گزارش خبرنگار آماج نیوز از هندیجان،بهمن دادفر امروز با اعلام پایان به کار دومین مرحله از سه مرحله پانزدهمین اعتکاف مسجد جامع خبر دادو اظهارکرد: مراسم معنوی اعتکاف مسجد جامع امسال برای پانزدهمین سال در روزهای 2، 3، و 4 اردیبهشت ماه با حضور بالای 90 درصدی نوجوانان و جوانان  و حضود حدود 90 نفر از همشهریان با اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی متنوع از قبیل : کرسی های آزاد اندیشی با محوریت سبک زندگی موفق اسلامی ،  سخنرانی های مذهبی ، ختم های جزهای کل قرآن (هر معتکف یک جز) ، اجرای مراسمات ادعیه و مناجات ، مراسم جشن ولادت حضرت علی (ع) ، مراسم وفات حضرت زینب (س) ، استفاده از مداحان استانی و شهرستانی ، پخش کلیپ های دفاع مقدس و تشییع پیکر شهدای گمنام ، خاطره گویی راویان دفاع مقدس ، تفسیر نهج البلاغه ، حلقه های معرفتی و ... برگزار شد.


وی بیان کرد: امام جمعه  شهرستان در تمامی مراحل اجرا و برنامه ریزی همواره حاضر و با رهنمودهای خود مقدمات اجرای اعتکافی معنوی و مطلوب را فراهم و به عنوان رهبری فکری پشتیبان ستاد اعتکاف بودند.


مسول ستاد اعتکاف مسجد جامع با بیان این موضوع که اعتکاف مسجد جامع هندیجان برای اولین بار در کشور در سالهای گذشته طی سه مرحله اجرا میشود اضافه کرد، مرحله اول مربوط به ستاد اعتکاف است که پیگیر فراهم نمودن مقدمات اعتکاف در قالب گروهای تبلیغات ، تدارکات ، خدمات و ... می باشد که با شروع زمان اعتکاف مرحله دوم شروع میشود و تا پایان اعتکاف ادامه دارد .


دادفر گفت: مرحله سوم اعتکاف در قالب شبکه فرهنگی تداوم ارتباط با معتکفین با دعوت از معتکفین طی دو نوبت در طول سال در ماه رمضان و تدارک ضیافت افطار و اهدای بسته های فرهنگی با محتوای نرم افزار چند رسانه ای و انحصاری "مهمانان خدا" و کتب فرهنگی ادامه و این ارتباط فرهنگی با معتکفین حفظ و ان شاا... امسال در صددیم با برگزاری اردوی یک روزه زیارتی به یکی از امامزاده های شهرستان این ارتباط را ادامه دهیم.


وی همچنین از ارسال پیامک معنوی و مناسبتی در طول سال برای معتکفین خبر داد و از همه خیرین شهرستان که در طول مدت اجرای اعتکاف علی الخصوص امام جمعه محترم شهرستان تقدیر و تشکر کرد .




Copy Right 2015 Artmis.ORG