90679   1641
تاریخ انتشار: 1396/04/28 21:21
واحدهاي عملياتي و اقماري فرآورش نفت شركت فرآورش نفت و گاز مسجد سلیمان به تجهيزات و لوازم ورزشي استاندارد مجهز شدند .

 

به گزارش سایت آماج نیوز، به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان ، مهران نصيريان دوست با اعلام اين خبر اظهارکرد:  اين اقدام در راستاي گسترش فرهنگ ورزش در واحدهاي عملياتي و اقماري اين شركت و با هدف افزايش روحيه ي نشاط و شادابي و ارتقاء سطح سلامت كاركنان اين واحدها صورت گرفته است .

وي ادامه داد : در بازديدهايي كه به اتفاق مديرعامل و اعضاي هيأت مديره از وضعيت واحدهاي عملياتي صورت گرفت، وی خواستار توجه بيشتري به مقوله فعاليت هاي ورزشي كاركنان شد، به هیمن دلیل تأمين تجهيزات استاندارد ورزشي در دستور كار اين مديريت قرار گرفته است.

مدیر منابع انساني شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان با اشاره به افزایش دما و وجود گرمای سوزان تابستان خاطر نشان کرد: با ا تلاش همكاران امور ورزش اين تجهيزات در رشته هاي پينگ پنگ، فوتبال دستي، دارت، فوتبال، بدمينتون، بدنسازي و بيليارد تأمين و در ابتدا در واحدهاي عملياتي قلعه نار و لب سفيد مستقرشد.

نصیریان دوست افزود: تا كاركنان اين واحدها كه در محيطي صنعتي و دور از خانواده و امكانات و خدمات رفاهي مناسب خدمت مي کنند، وجود این تجهیزات بتوانند، موجب افزايش سطح فعاليت هاي ورزشي و بهبود سلامت جسمي و روحي آنها شود .

مدیر منابع انساني شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان در پایان تاکید کرد: طبق برنامه زمان بندي شده تجهيزات تهيه شده در ساير واحدهاي عملياتي اين شركت مستقر مي شوند.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار