90667   4232
تاریخ انتشار: 1396/04/24 21:06
مدير عامل شركت آغاجاري در ششمين جلسه عملياتي شركت در تاسيسات بهره برداري رگ سفيد، از ساماندهي و بهسازي تاسيسات فرسوده با استفاده از سرمايه گذاري خارجي خبر داد.

 

به گزارش سایت آماج نیوز، به نقل از گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري، در ادامه برگزاري جلسات عملياتي درتأسيسات، ششمين جلسه عمليات شركت آغاجاري با هدف بررسي مسائل واحدهاي عملياتي و رسيدگي مستقيم به مشكلات كاركنان با حضور مديرعامل، مديران و رؤساي اداره هاي عملياتي و خدماتي در تأسيسات بهره برداري رگ سفيد برگزار شد.

در اين جلسه ابراهيم پيرامون مديرعامل شركت با تاكيد بر اهميت ميدان رگ سفيد به عنوان يكي از بزرگترين ميادين نفت و گاز كشور، رسيدگي به واحدهاي عملياتي و رفع سريع مشكلات آنان را در جهت افزايش  و صيانت از توليد از اولويت هاي اين شركت دانست و ضمن قدرداني از زحمات تمامي همكاران بخش هاي عملياتي، بيان نمود با توجه به قدمت ميدان رگ سفيد مسئولان واحدها و تأسيسات اين ميدان مي بايستي با تمامي توان در جهت رفع معايب و اشكالات عملياتي موجود تلاش نموده و اقدام عاجل در اين خصوص به عمل آيد.

وي ضمن تبريك انعقاد اولين قرارداد سرمايه گذاري مهم نفتي  بين شركت ملي نفت ايران و كنسرسيوم نفتي با محوريت شركت توتال فرانسه اين رويداد را يكي از مهم ترين اتفاقات پسابرجام دانست و گفت: انعقاد اين قرارداد يكي از راه هاي برون رفت از مشكلات و زمينه ساز ايجاد اشتغال در كشور  و همچنين بهينه سازي و ساماندهي تاسيسات فرسوده نفتي و رسيدن به يك وضعيت مناسب در آينده خواهد بود.

پيرامون با اشاره به گستردگي ميدان رگ سفيد و توليدروزانه بيش از ١80 هزار بشكه اي آن افزود: توسعه، ساماندهي و بهبود تاسيسات نفتي اين ميدان كه از ميادين قديمي شركت محسوب  مي گردد از اولويت هاي شركت ملي نفت ايران مي باشد.

وي در ادامه بيان كرد: برگزاري جلسات عمليات در واحدها و تأسيسات  فرصت مناسبي  براي بررسي و رفع سريع مشكلات واحدها و ارتباط مستقيم و بدون واسطه با نيروهاي عملياتي است.

مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري در اين جلسه همچنين بر توجه به مسائل ايمني و حفظ محيط زيست و جلوگيري از آلودگي هاي زيست محيطي تاكيد نمود.

ايمن سازي خطوط لوله، بازرسي هاي مستمر از دستگاه ها و پايش چاهها ، انجام تعميرات فوري و به هنگام از ديگر مباحث طرح شده در اين جلسه بود كه رؤساي ادارات عملياتي به بيان آن پرداختند.

ابراهيم پيرامون در پايان ضمن تشكر از زحمات همكاران عملياتي در تاسيسات خصوصا تاسيسات مهم و كليدي رگ سفيد كه بعد از ميدان نفتي آغاجاري مهم ترين و بزرگترين ميدان نفتي شركت آغاجاري محسوب مي گردد از تلاش و زحمات مجموعه مديريت عمليات  و همكاران واحد تعميرات اساسي كه منجر به راه اندازي رديف cواحد  CS200   پس از يك وقفه طولاني شد قدرداني كرد.

درپايان نيز كاركنان واحدهاي رگ سفيد مسائل خود را با مديرعامل مطرح و مديرعامل شركت نيز ضمن استماع صحبت هاي همكاران بر رفع موارد مطروحه از سوي مديران و رؤساي زير مجموعه تأكيد نمودند.

 

برچسب ها:
نفت ؛ اغاجری ؛ اماج نیوز ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار