82   7087
تاریخ انتشار: 1394/08/12 12:37
خبر
با انعکاس این خبر موجب از نگرانی در محافل رسانه ای و اجتماعی ایجاد شده است و همگان منتظر واکنش صحیح و درست مقتدایی استاندار خوزستان هستند

شنیده های جدی حاکی از انتصاب اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز به عنوان فرماندار شیراز یا معاونت استانداری فارس است.
  ارزانی در مدت فرمانداری اهواز خدمات خوب و شایسته ای را به شهر عرضه داشته است.فضای عمومی و امنیت شهر اهواز در دوران فرمانداری ارزانی به سرعت رشد کرده و خدمات ارزنده ای ارائه شده است.
انتقال بنکداران از هسته مرکزی شهر و جلسات متناوب با صنعتگران و رسیدگی به معضلات شهری و....کارنامه ارزانی را نزد مردم اهواز درخشان نموده است.
با انعکاس این خبر موجی از نگرانی در محافل رسانه ای و اجتماعی ایجاد شده است و همگان منتظر واکنش صحیح و درست مقتدایی استاندار خوزستان هستند.
در حالیکه استان خوزستان اینروزها درگیر روزهای حساسی است این نوع خروج نخبگان منافع استان را به خطر می اندازد.
اما مطمئناً مقتدایی استاندار محبوب خوزستان جلوی این انتقالات اشتباه را خواهد گرفت.وقت آن رسیده که استاندار یکبار برای همیشه جلوی این خروج های اشتباه را گرفته و سد کند.
اسماعیل ارزانی بیرگانی (زاده ۱۳۳۶ اهواز) سیاست‌مدار و حقوق‌دان ، که هم‌اکنون به‌عنوان فرماندار شهرستان اهواز فعالیت می‌کند. وی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد حقوق عمومی از دانشگاه چمران اهواز می‌باشد.

ارزانی ، از فرمانده‌های پیشین سپاه پاسداران در طول جنگ ایران و عراق بود،که سابقه فرمانداری شهرستان شیراز و شهرداری شیراز، همچنین فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان، شهرستان یاسوج و شهرستان بویراحمد را در کارنامه خود دارا می‌باشد.

منبع - هما خوزستان





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار