70646   1007
تاریخ انتشار: 1396/03/24 21:52
استاندار خوزستان با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: اعتبارات عمرانی که در سال جاری به خوزستان اختصاص داده شده، نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزازش سایت آماج نیوز، به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، غلام رضا شریعتی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی خوزستان اظهار کرد: برخی طرح‌های جامع و تفضیلی مانند طرح جامع اهواز ۸تا۹سال بدون تکلیف مانده‌اند و در مورد آنها تصمیم گیری خاصی صورت نمی‌گرفت.
وی افزود: به طور حتم تمام طرح‌های تفضیلی برای پیشرفت و عمران مهم است، اما زیر ساخت های لازم و مورد نظر در این طرح ها باید مورد توجه واقع شود.
استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: در برخی طرح‌ها به دلیل عدم توجه به زیر ساخت‌ها، طرح‌های عمرانی دچار مشکل و در روند اجرایی پروژه تاخیر ایجاد می‌شود.
شریعتی با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: نظر دولت نیز بر همین است که در روند اجرایی و عملیاتی پروژه‌ها سرعت داشته باشیم.
وی یادآورشد: اعتبارات عمرانی که در سال جاری به خوزستان اختصاص داده شد، نسبت به سال گذشته بیشتر است.
شریعتی ابراز امیدواری کرد: با همت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارت سازمان و بودجه پروژه‌های عمرانی هر چه سریعتر عملیاتی شده تا اثر بخشی بیشتری داشته باشد‌.
وی تاکید کرد: طرح‌هایی که توجیه دارد، هر چه سریعتر به شورای برنامه ریزی معرفی شود، و شورای برنامه ریزی از طریق ارتباط با شورای برنامه ریزی شهرستان به سرعت به سمت کارهای بزرگ عمرانی حرکت کند.
شریعتی با اشاره به زلزله خیز بودن مناطق شمالی استان متذکر شد: با استحکام سازی این مناطق سعی کنیم ظریب خطر را در آنها به حداقل برسانیم.
استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: تمام مناطق استان باید براساس نیازمندی از امکانات و اجرای طرح‌های مورد نیاز بهرمند شوند.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار