70645   1132
تاریخ انتشار: 1396/03/24 21:46
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: حقوق شهروندی یک بحث فرهنگی است که باید در قالب آموزش در صدا و سیما، اداره کار و اصناف و آموزش و پرورش پیگیری شود.

 

به گزارش سایت آماج نیوز، به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی حسین حسین زاده ظهر امروز، در جلسه حقوق شهروندی که در محل سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: منشور حقوق شهروندی یک بحث کشوری است که در همه استان‌ها و شهرستان‌ها در حال اجرا است و به تبع آن در استان خوزستان نیز کارگروه‌هایی به این منظور تشکیل شده تا در غالب دستور عمل و در چارچوب برنامه این حقوق در سطح جامعه اجرا شود.

وی در ادامه افزود: منشور حقوق شهروندی در حال حاضر در قالب طرح است و کارگروه‌هایی برای اجرایی کردن این منشور در سطح استا ن خوزستان در استانداری تشکیل شد. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه منشور حقوق شهروندی در چارچوب دستور العمل در آمده ابراز امیدواری کرد: با تشکیل جلسات مرتب در خصوص بحث حقوق شهروندی می‌توان اثربخشی و رضایت لازم در حوزه‌های اجتماعی و اعتماد و سرمایه اجتماعی ایجاد کرد. 

حسین زاده  تصریح کرد: باید مهم ترین شیوه‌های شناخته شده حقوق شهروندی در جهان در چارچوب رعایت حقوق شهروندی و مصوبات آن در محل و شهرهای خوزستان  اجرایی شود تا بتوان این حقوق را به خوبی در دل جامعه استان نهادینه کرد.

وی در پایان گفت:  منشور حقوق شهروندی یک بحث فرهنگی است که باید در قالب آموزش در صدا و سیما، اداره کار و اصناف و آموزش و پرورش پیگیری شود.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار