70639   1050
تاریخ انتشار: 1396/03/22 23:00
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان با اشاره به بهره‌برداری بیش از 100 مدرسه در مناطق محروم گفت: برخی از مدارسی که در سال گذشته به بهره‌برداری رسید مربوط به مناطق محروم، روستاها و عشایر استان بود.
 

به گزارش سایت آماج نیوز، به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، رضا رضایی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از عدم اختصاص اعتبار به منظور ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی در حد مورد انتظار اظهار کرد: جهت تجهیز سیستم آموزش و پرورش به سیستم سخت‌افزاریاقدامات شایسته‌ای انجام شد.

وی با اشاره به تجهیز مدارس به سیستم سرمایشی و گرمایشی تاکید کرد: اعتبارات تخصیص شده در این بخش طی سال گذشته بی‌سابقه بود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه 70 مدرسه کانکسی در سطح استان جمع آوری شد توضیح داد: جمع‌آوری کانکس‌های باقی مانده در مناطق محروم از طریق تامین اعتبارات مورد نیاز در دستور کار قرار گرفت .

 رضایی با ارائه آماری از مجموعه فعالیت اداره نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان بیان کرد: اکنون حدود300  فضای آموزش در قالب یک هزار و200 کلاس درس در دستور کار این اداره قرار گرفته است.


وی ابراز امیدواری کرد: بر اساس زمان در نظر گرفته شده و با شرط تامین اعتبارات لازم و مورد نیاز مقرر است پیش از آغاز سال تحصیلی جدید 150 فضای آموزشی به آمار آموزش و پروش استان اضافه شود.

رضایی با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام متذکر شد: از اجرا و تعریف پروژه‌های جدید صرف نظر شده است، چرا که تمام تلاش خود را صرف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به کار برده‌ایم.
وی با اشاره به بهره‌برداری از 5 فضای آموزی در سال گذشته در شهرستان هویزه یادآور شد: یک دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی، هنرستان کار و دانش، دبیرستان 9 کلاسه، معلم‌سرا و یک دبستان 5کلاسه در یزد نو به بهره‌برداری رسید.
رضایی با ابراز تاسف از اینکه برخی از دختران شهرستان هویزه به‌دلیل عدم وجود فضای آموزشی مجبور به ترک تحصیل می‌شدند، گفت: به این دلیل در این شهرستان مدرسه تاسیس شد که مهم‌ترین آنها تاسیس دبیرستان شبانه‌روزی با اعتبار بالغ بر 6 میلیارد تومان بود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان  با اشاره به بهره‌برداری بیش از 100 مدرسه در مناطق محروم متذکر شد: برخی از مدارسی که در سال گذشته به بهره‌برداری رسید مربوط به مناطق محروم، روستاها و عشایر استان  بود.

برچسب ها:
مدارس ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار