7   13908
تاریخ انتشار: 1394/07/18 00:42
شهرداری خرمشهر
عزیز ساعدی سرپرست شهرداری خرمشهر به مناسبت روز جهانی کودک از بیماران بخش اطفال بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرمشهر عیادت نمود.

سرپرست شهرداری خرمشهر با بیان اینکه دین مبین اسلام و فرمایش گهربار پیامبر اکرم (ص) با تاکید بر عیادت بیمار پاداش آن را در پیشگاه خداوند متعال چنین یادآور می شود که کسی که بیماری را عیادت کند و نزد او بنشیند خداوند پاداش عمل هزار سال را که لحظه ای در آن معصیت نکرده باشد به او ارزانی می دارد افزود این کودکان که متاسفانه به دلیل بیماری قادر به حضور در برنامه های جشن های روز کودک نبوده اند لذا برخود واجب دانستیم تا با عیادت از آنها لحظات شادی را در کنارشان سپری کنیم.

ایشان افزودند: روز جهانی کودک را به همه فرزندان و کودکان میهن عزیزمان بویژه کودکان خرمشهر تبریک عرض می نمایم و از تلاش ها و زحمات همه پدران و مادران ، مدیران و اساتید و مربیان مدارس جهت پرورش این کودکان تشکر و قدردانی می نمایم و از خداوند متعال سلامتی و سعادت همه این عزیزان را خواستارم.

 

در پایان این عیادت شاخه های گل و هدایایی تقدیم کودکان بخش اطفال بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شد و حضور جمعی از هنرمندان نقاش و هنرمندان عروسک گردان نیز لحظات شادی را برای این کودکان رقم زد.

منبع خبر

 





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار