60636   1195
تاریخ انتشار: 1396/03/11 17:21
مردم از ما مسئولان توقع دارند در هر مسئولیتی که هستیم از زیربار مسئولیت مان شانه خالی نکنیم.

 

به گزارش سایت آماج نیوز، فریدون حسنوند در همایش صد و نهمین سالروز اکتشاف اولین چاه نفت خاورمیانه در مسجدسلیمان اظهار کرد: این همایش ها هر ساله برگزار می شود اما مردم نگاهشان به خروجی این جلسات است و می خواهند بدانند محصول این جلسات چه چیزی است.

وی افزود: همه ما فرزند این آب و خاکیم و به مطالبات مردم آگاه هستیم و مشکلات را هم می شناسیم اما مردم فقط انتظار ندارند که مشکلاتشان بیان شود بلکه می خواهند بدانند چه کسانی حلال این مشکلات هستند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم از ما  مسئولان توقع دارند در هر مسئولیتی که هستیم از زیربار مسئولیت مان شانه خالی نکنیم. حسنوند ادامه داد:۱۰۹سال از حفر چاه نفت مسجدسلیمان گذشت و امروز ما باید تمام توان و اراده مان در کل استان منشا یک تحول برای حفر چاههای بزرگ باشد, چاههایی که  توسعه,پیشرفت, اقتصاد, اشتغال و سربلندی مردم مسجدسلیمان را در پیش خو ببیند و برای آینده مسجدسلیمان  چاه هایی که دفع فقر و محرومیت و بیکاری در آنها متبلور می شود را دنبال کنیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:با تلاش های اعضای کمیسیون انرژی مجلس سهم ما از۲ درصد به ۳ درصد در نفت افزایش یافت که مبلغی معادل۱۱۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۶را به بودجه استان خوزستان افزوده است. وی اظهار داشت: اعضای کیمسیون انرژی در برنامه توسعه ۵ ساله مصوب کردند که در استخدام ها و جذب نیروهای پیمانکاری از نیروهای بومی استفاده شود.

 

رئیس کیمسیون انرژی در پایان  عنوان داشت:خوزستان مانند مادری است که شیره جان خود را داده است تا دیگران رشد کنند و زنده بمانند اما او بماند تا نام بلند ایران جاودانه باشد و امروز مسجدسلیمان هم مانند مادری است که شیره جان او ایران را آباد و اقتصاد کشور را پویا کرد و امروز این مادر رنجور و نحیف نیازمند حمایت همه ما است.

برچسب ها:
حسنوند ؛ نفت ؛ همایش ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار