60628   1216
تاریخ انتشار: 1396/03/11 16:37
امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسجدسلیمان شهر هزار گره کور است اما با این حال شهر هزار شهید هم می باشد والبته سرداران شهیدی مثل علیمردان خان بختیاری و شهید بهنام محمدی را هم داریم.

 

به گزارش سایت آماج نیوز، حجت الاسلام امینی در همایش  یکصدو نهمین سالروز اکتشاف نفت در مسجد سلیمان اظهار کرد: نداری ها و کاستی ها در این شهر کم نیست. زمانی در این شهر کنگره مسجدسلیمان بدون نفت برگزار کردند که نا امیدی عجیبی ایجاد کرد حالا خوشحالم که مسجدسلیمان با نفت را داریم آن هم بالای میلیاردها بشکه که می توان استخراج کرد.

وی افزود: برگزاری سالروز اکتشاف نفت به طور حتم  پیام ملی دارد و آن هم این است که مسجدسلیمان یک سند عینی ست برای دوری جستن از اقتصاد تک محصولی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسجدسلیمان شهر هزار گره کور است اما با این حال شهر هزار شهید هم می باشد والبته سرداران شهیدی مثل علیمردان خان بختیاری و شهید بهنام محمدی را هم داریم.

وی با بیان این که با تمام این مشگلات همگرایی خوبی میان مردم وجود دارد تصریح کرد : این همگرایی  مدیون نماینده محترم و فرماندار  در شهر ستان است.

 

برچسب ها:
مسجد سلیمان ؛ نفت ؛ اکتشاف ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار