60621   1111
تاریخ انتشار: 1396/03/09 21:45
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از ارجاع پرونده موسسه اعتباری توسعه به قوه قضائیه خبر داد.
 
به گزارش سایت آماج نیوز، سید راضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش با اشاره به نشست کمیسیون اقتصاد مجلس در ارتباط با مشکلات  اخیر موسسه اعتباری آرمان اظهار کرد: با تعیین تکلیف نشدن پرونده موسسه توسعه (آرمان) از سوی بانک مرکزی پرونده این موسسه اعتباری به قوه قضائیه ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مجلس نمی‌تواند به صورت مستقیم به برخورد با موسسات مالی غیرمجاز بپردازد، اعمال ماده ۲۳۶ آیین‌نامه را در دستور کار خود قرار داده تا با همکاری قوه قضائیه این مسئله پیگیری شده و سپرده‌گذاران به حقوق خود برسند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظارت ضعیف بانک مرکزی نسبت به موسسات و بانک‌ها موجب نگرانی مردم شده است یادآور شد: سپرده‌گذاران شوشی به دلیل پرداخت نشدن سپرده‌هایشان از سوی بانک توسعه نگران هستند و در فرمانداری حضور پیدا کرده‌اند.

نوری در پایان ابراز امیدواری کرد تا مشکل سپرده گزاران به‌زودی برطرف شود تصریح کرد: این مساله باعث سلب اعتماد مردم از سیستم بانکی می‌شود که البته خود تبعات بدی را در آینده به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، سپرده‌گذاران موسسه آرمان که از تجمیع ۲ تعاونی وحدت و البرز ایرانیان تشکیل شده بعد از انتشار اطلاعیه‌ای از سوی موسسه اعتباری توسعه مبنی بر منتفی شدن ادغام این تعاونی‌ها، مقابل شعب وحدت و البرز ایرانیان در شهرهای اهواز، شوش و چند شهر دیگر کشور تجمع کردند.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار